FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Rooney op CAM met engine is echt een beest (y)

Hier mijn starting line-up:

In-game schakel ik over naar 4231 met Neymar in de spits en Rooney op CAM
Hoe bevalt Grealish op de cdm eenmaal omgeschakeld??

Ik speel ook zo maar sub hem vaak met cdms van andere competities, ik weet dat hij als CAM redelijk goed is, maar ik heb een betere optie op die positie, genaamd del P dus moet ik hem wel opstellen daar, maar op futbin krijgt hij toch oranje ipv groen op cdm positie
 
Del P is natuurlijk wel beter.

Maar nog steeds niks gepacked hier. Laatst was het beste uit een 100K pack 82 Dimitri Payet :mad:
 
als ge tegen ene moet spelen met neymar en mbappe combo weet ge zoiezo al dat ge hebt verloren

zijn ook altijd die smeerlappen die niks skippen en altijd pauzeren
 
Grealish gaat ingame naar LAM. Ik speel Marquinhos en Kanté op CDM

Ingame team:
Okay zo zal wel goed werken dan...

Wie zouden jullie op CDM brengen in 4231 naast Kanté? Mag ook een sub zijn of iemand die ik voor niet te duur kan aankopen?

Kiiilerke zei mij ne keer dienen Duncan, zou die goed zijn naast Kanté?? Als sub?ik heb die verhaallijnspeler
 
Okay zo zal wel goed werken dan...

Wie zouden jullie op CDM brengen in 4231 naast Kanté? Mag ook een sub zijn of iemand die ik voor niet te duur kan aankopen?

Kiiilerke zei mij ne keer dienen Duncan, zou die goed zijn naast Kanté?? Als sub?ik heb die verhaallijnspeler
Allen ?
 
ben aan het winnen kerel krijgt rood en begint 2000 keer beter te spelen

ksnap da spel ni
 
Laatst bewerkt:
Inzake wins weggeven ben ik weer goed aan het winnen!!!

Wat doen jullie als je nimeer door de defense geraakt? Op t einde altijd zo hier, plots lopen die alle kantjes dicht dat ge maar 2 passen kunt geven en de bal is al weg
 
Inzake wins weggeven ben ik weer goed aan het winnen!!!

Wat doen jullie als je nimeer door de defense geraakt? Op t einde altijd zo hier, plots lopen die alle kantjes dicht dat ge maar 2 passen kunt geven en de bal is al weg
Via de flanken werken. Als je op snelheid door bent, hard voorzetten met R1. De bal kaatst soms via hun verdedigers in doel. Met hoge spitsen of een verdediging die terug is, gewone hoge voorzetten.
 
silver 1 met 14 matchen over en zwaar domineren...en vorige week had ik 10-20..

SNAP ER NIKS VAN
 
Via de flanken werken. Als je op snelheid door bent, hard voorzetten met R1. De bal kaatst soms via hun verdedigers in doel. Met hoge spitsen of een verdediging die terug is, gewone hoge voorzetten.
Hoe geef je die voorzetten, met welke knop erbij? Ik speel te vaak op automatische piloot dat ik er niet teveel bij nadenk...

Damn son, wat een wedstrijd tejust, ik sta nog altijd te trillen, ne kerel die 4-0 voorstaat achter 30 minuten, hij doet al zovan waarom quit ge niet, ineens begint het bij mij te draaien en 4-3 bij de rust, het wordt 5-5 eerste verlenging 6-6 tweede verlenging 7-7 en 3 minuten voor tijd lanceert hij mer keeper een bal die aankomt bij spits waarbij hij al 8 meter voorsprong heeft ofzo, wtf was da? Hoe kunt ge daarop verdedigen? Ok ik had het niet verwacht, maar zoveel voorsprong WTF...

Was een typisch WL ploegje met rode 92 benzema dacht ik... Ik heb die kerel wel wat doen zweten, want de bal ging vlotjes rond, maar zo'n wedstrijden kan ik dus nooit naar mij toetrekken, alle keren deksel op de neus... Hatelijk
 
Hoe geef je die voorzetten, met welke knop erbij? Ik speel te vaak op automatische piloot dat ik er niet teveel bij nadenk...
R1 + voorzetknop (standaard is dat vierkantje, zeker? Ik speel met de alternatieve controls)

Werkt ook met de passknop om snel de bal ergens te krijgen.

Ik moet het vooral van m'n passing hebben want ik kan niet dribbelen. 😅
 
R1 + voorzetknop (standaard is dat vierkantje, zeker? Ik speel met de alternatieve controls)

Werkt ook met de passknop om snel de bal ergens te krijgen.

Ik moet het vooral van m'n passing hebben want ik kan niet dribbelen. 😅
Hier ook ze lol, ik zit met 3 icons maar kan nougabollen dribbelen, diene duncan though, wa ne speler, Kiiilerke zei me ne keer das ne zot op t middenveld, helemaal niet gelogen, ik sub hem meteen, laat kaka starten en als iedereen wat afgemat is del Piero derin, werkt fantastique, want del P in cam positie wordt wat moe naar het einde toe, en dan ben ik ook voorbereid op mogelijke verlengingen, dus breng ik hem 60ste minuut derin (ik kijk nu veel meer naar de klok) Sané tijdens de rust, en dan maar hopen dat er gene CB uitvalt, hahahahha

Wat een luxe feitelijk dat ik kaka met del P kan subben, i like it :love:
 
tzal niks worden 4 lose streaks tegen freaks die alles doen om te winnen

edit:eek:ef tis gelukt genoeg red picks voor die player pick 86+ donderdag
 
Laatst bewerkt:
Lekker solo goaltje met Ronny in WL

T980OSP.mp4
 
Lekker solo goaltje met Ronny in WL

T980OSP.mp4
Clean...

Het begint hier eindelijk wat te lukken in div 6,mijn team op weekendje tijd toch wat metamorfose ondergaan, en Duncan, wat kan ik zeggen, missing link op het middenveld, nu heb ik 2 zwarte parels op t middenveld lopen... Is bijna beter als Kanté, en zeggen dat ik die random gekozen had als verhaallijnspeler, zijn gewone kaart is maar een silver :eek:mg:

En met 12 wins geëindigd, weeral laatste sessie begonnen met 5 games en 2 wins nodig (i sense a pattern), maar ze direct gepakt en de andere 2 games eentje overklast en de andere een Duitse goal (we kunnen gejost worden in overtime wel zo noemen denk ik dan, ere wie ere toekomt, is toch een Duits copyright ©)

Ben benieuwd hoe ik het de komende weken ga doen met nieuwe speelwijze, alles klopt gewoon, Duncan moet er gewoon direct in, winger vervangen met de rust en del P erin als t past in de 60 ste minuut, maar ik ben wss niet waardig genoeg om met hem te spelen, ik denk dat pros daarmee een field day hebben, ik moet echt nog gewend aan geraken, soms lukt mij uitkappen enal perfect en soms word ik snel van de bal gezet als ik te lang in bezit blijf

Maar ben vooral benieuwd of ik eens goud 3 kan halen, zou moeten mogelijk zijn als ik mijn niveau bekijk van (sommige) wedstrijden, die waar ik dus niet word overklast

EDIT

Vraagje, zou ik die Emerson (85) braziliaan kiezen als RA (verhaallijnspeler), ik kan hem linken met kaka op de CM en zoiezo met Lucas Mauro, pulisic ga ik toch 2 kere niks mee doen denk ik dan, misschien als ik ooit een betere la liga CB heb dan Lenglet wie weet
 
Laatst bewerkt:
Clean...

Het begint hier eindelijk wat te lukken in div 6,mijn team op weekendje tijd toch wat metamorfose ondergaan, en Duncan, wat kan ik zeggen, missing link op het middenveld, nu heb ik 2 zwarte parels op t middenveld lopen... Is bijna beter als Kanté, en zeggen dat ik die random gekozen had als verhaallijnspeler, zijn gewone kaart is maar een silver :eek:mg:

En met 12 wins geëindigd, weeral laatste sessie begonnen met 5 games en 2 wins nodig (i sense a pattern), maar ze direct gepakt en de andere 2 games eentje overklast en de andere een Duitse goal (we kunnen gejost worden in overtime wel zo noemen denk ik dan, ere wie ere toekomt, is toch een Duits copyright ©)

Ben benieuwd hoe ik het de komende weken ga doen met nieuwe speelwijze, alles klopt gewoon, Duncan moet er gewoon direct in, winger vervangen met de rust en del P erin als t past in de 60 ste minuut, maar ik ben wss niet waardig genoeg om met hem te spelen, ik denk dat pros daarmee een field day hebben, ik moet echt nog gewend aan geraken, soms lukt mij uitkappen enal perfect en soms word ik snel van de bal gezet als ik te lang in bezit blijf

Maar ben vooral benieuwd of ik eens goud 3 kan halen, zou moeten mogelijk zijn als ik mijn niveau bekijk van (sommige) wedstrijden, die waar ik dus niet word overklast

EDIT

Vraagje, zou ik die Emerson (85) braziliaan kiezen als RA (verhaallijnspeler), ik kan hem linken met kaka op de CM en zoiezo met Lucas Mauro, pulisic ga ik toch 2 kere niks mee doen denk ik dan, misschien als ik ooit een betere la liga CB heb dan Lenglet wie weet
Voor zover ik het heb gezien, zit er niet veel soeps in die Lv 30 spelers. Mss highest rating nemen voor sbc fodder?

Ik sta momenteel 7-0 in WL. Ik speel nog door tot 14-0 / 14-1. Vanaf dan wordt het iets te “serieus” naar mijn goesting.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Terug
Bovenaan