FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Dayum son, die Grealish op de CAM positie is killer, startte heel traag, maar wat een scoring machine nu...
Idd zeer tevreden over deze ploeg. Ik probeer zoveel mogelijk te testen. Weinig interesse in het echt competitieve. Amuseer mij wel met wat Rivals, SBC's, objectives en wat Squad battles voor de coins.

Grealish en Mahrez heb ik in de 4231 al proberen te wisselen maar vind het toch beter met Grealish LAM en Mahrez RAM. Neymar op CAM is trouwens ook 😋.

Zou enkel nog iets anders willen testen op LB ipv Davies en misschien een ander SP ipv Martial
 
Hier hetzelfde. Heb heel lang first owner-only gespeeld, maar bij gebrek aan pack luck de laatste tijd nu toch Van Dijk en Alisson gekocht voor mijn team.

Zit nu met dit team:
fifa.jpg


Zou graag ipv Werner iemand op 10 Chem hebben, maar Mbappé is mij veel te duur.
Was het een beetje beu te wachten op een SBC voor de spits-positie, dus heb al mijn untradables, tradables en coins gestoken in de SBC voor Fernando Torres 88. Die staat dus nu in de spits ipv Werner.
 
Wauw die rooney kaart... Heb Spaans ploeg dus krijg hem er moeilijk ingepast jammer genoeg...
Ik heb hem kunnen doen met spelers op overschot uit m'n club en kan hem inpassen op 7 chem. Fantastische kaart.

P.S.: via welke site uploaden jullie afbeeldingen? Zou m'n ploeg willen posten voor advies.
 
Ik heb hem kunnen doen met spelers op overschot uit m'n club en kan hem inpassen op 7 chem. Fantastische kaart.

P.S.: via welke site uploaden jullie afbeeldingen? Zou m'n ploeg willen posten voor advies.
Imgur.com, met de bijhorende app, best handig

P.S, zie dat je wel als hidden upload, anders heb je altijd van die zuurpruimen die alles downvoten :unsure:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Ik zou hem kunnen doen en hem inpassen als cam met 2 icons ernaast. Maar dan is mijn link met potm Felix een probleem. Felix zou dan 8 Chem krijgen maar rooney geen idee... Staat als spits dan op 2 Chem maar als ik hem verander naar cam...
 
Ik zou hem kunnen doen en hem inpassen als cam met 2 icons ernaast. Maar dan is mijn link met potm Felix een probleem. Felix zou dan 8 Chem krijgen maar rooney geen idee... Staat als spits dan op 2 Chem maar als ik hem verander naar cam...
Je kan altijd hem als concept speler eens toevoegen om te kijken wat het geeft of eens op Futbin testen.
Of ik wissel rooney elke start van de wedstrijd... Dan maakt Chem niet uit toch?
Als je team 100 chem heeft, zal hij op 5 chem staan, dus licht verbeteren. Maar de kaart op zich is al heel goed, vind ik.

Ik zoek een alternatief voor Pires rechtsvoor. Ik ben geen dribbelaar, moet het eerder van scherpe passing hebben en de duels. Minstens 4 ster zwakke voet. Ik dacht zelf aan Nedved. Budget 450K ongeveer. Moet geen 10 chem zijn, zolang ik in totaal maar 100 chem heb.

0HsIhfI.jpg
 
Laatst bewerkt:
Speelt er nog iemand FUT op PS5? Heb echt moeilijkheden om mij aan te passen. Ik merk dat er toch een verschil is qua gameplay.
 
Ik zoek een pro clubs ploeg voor op de ps5. Mijn ps4 team moet nog upgraden :) alle aanvallende posities kan ik spelen.
PSN: Lombaar
 
Terug
Bovenaan