FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Voor zover ik het heb gezien, zit er niet veel soeps in die Lv 30 spelers. Mss highest rating nemen voor sbc fodder?

Ik sta momenteel 7-0 in WL. Ik speel nog door tot 14-0 / 14-1. Vanaf dan wordt het iets te “serieus” naar mijn goesting.
Ik ga toch uitproberen denk ik, heeft buiten evenveel pace alles hoger dan base Walker, en vooral goeie sliding en standing tackles, wie weet verrast deze verhaallijnspeler ook :unsure:

Dju eh, ik wist dat ik die navas sbc had moeten doen, even gekeken op futbin en da is de beste optie voor naast varane, dju toch
 
Laatst bewerkt:
EDIT

Vraagje, zou ik die Emerson (85) braziliaan kiezen als RA (verhaallijnspeler), ik kan hem linken met kaka op de CM en zoiezo met Lucas Mauro, pulisic ga ik toch 2 kere niks mee doen denk ik dan, misschien als ik ooit een betere la liga CB heb dan Lenglet wie weet

Hier ook voor Emerson gekozen.... high rated verdedigers zijn niet zo talrijk in vergelijking. En sja Brazil, La liga dat past wel makkelijk in een eventuele 85+ SBC....
 
Damn son, wat een wedstrijd tejust, ik sta nog altijd te trillen, ne kerel die 4-0 voorstaat achter 30 minuten, hij doet al zovan waarom quit ge niet, ineens begint het bij mij te draaien en 4-3 bij de rust, het wordt 5-5 eerste verlenging 6-6 tweede verlenging 7-7 en 3 minuten voor tijd lanceert hij mer keeper een bal die aankomt bij spits waarbij hij al 8 meter voorsprong heeft ofzo, wtf was da? Hoe kunt ge daarop verdedigen? Ok ik had het niet verwacht, maar zoveel voorsprong WTF...
Dat is om uw kaske op te vreten ! :mad:
 
hopelijk eindelijk eens chance en varane uit mijn picks morgen en alst varane niet is graag ronaldo of messi uit die +86 player picks van fut champs
 
Ik had de 84 Nsame als player pick. Z'n vorige 82 inform was een tijdje een goede supersub. Verder niks deftigs buiten een hoop verkoopbare dubbels.
 
Wie speelt er mee in de WL dit weekend? Ik ben niet gekwalificeerd, maar ging deze sowieso aan mij laten voorbijgaan.

Met de marquee matchups toch wat packluck gehad: 2x Szczesny en 1x Bernardo Silva, toch samen voor 100K kunnen verkopen. Had nog redelijk wat coins in de club en 2 icons die ik met winst kon verkopen en daarmee Figo (90) kunnen kopen. :love: M'n duurste aankoop ooit in FUT, 800K.
 
geen enkele non rare of rare gold kaart meer in mijn club,alles gebruikt voor een icon en ik krijg nesta..kheb het gehad dit jaar met deze fifa,niemand met slechter pack luck dan mij

echt niemand
 
Ik doe dergelijke SBC's niet meer, heb er zelf ook slechte ervaringen mee. Als ik een icon pack doe, moet het via de icon swaps zijn...
 
geen enkele non rare of rare gold kaart meer in mijn club,alles gebruikt voor een icon en ik krijg nesta..kheb het gehad dit jaar met deze fifa,niemand met slechter pack luck dan mij

echt niemand
Denk toch dat we redelijk aan mekaar gewaagd zijn wat betreft pack unluck :rolleyes:. uit een 100k pack als hoogste kaart 82 Dimitri Payet krijgen die ge voor 1500 coins kunt verkopen is toch ook wel top en een voorbeeld van mijn pack unluck
 
Wie speelt er mee in de WL dit weekend? Ik ben niet gekwalificeerd, maar ging deze sowieso aan mij laten voorbijgaan.

Met de marquee matchups toch wat packluck gehad: 2x Szczesny en 1x Bernardo Silva, toch samen voor 100K kunnen verkopen. Had nog redelijk wat coins in de club en 2 icons die ik met winst kon verkopen en daarmee Figo (90) kunnen kopen. :love: M'n duurste aankoop ooit in FUT, 800K.
Moest ge zin hebben in een matchke laat maar weten, voeg mij maar toe trouwens (Gethez)

Zet er wel een tekstje bij, want krijg regelmatig invites van kerels die hunne slimme willen uithangen en mij tijdens de match inviten...

@Kiiilerke ,wat had ge verwacht, R9 in uw icon pack?

Als ik het niet kan missen doe ik zulke sbc's ook ni ze...

En uw packluck, onbestaande (gullit en pogba, hoest)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Moest ge zin hebben in een matchke laat maar weten, voeg mij maar toe trouwens (Gethez)

Zet er wel een tekstje bij, want krijg regelmatig invites van kerels die hunne slimme willen uithangen en mij tijdens de match inviten...

@Kiiilerke ,wat had ge verwacht, R9 in uw icon pack?

Als ik het niet kan missen doe ik zulke sbc's ook ni ze...

En uw packluck, onbestaande (gullit en pogba, hoest)
2 deftige spelers in 2000+ packs wow amai super goed amazing
 
Terug
Bovenaan