FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Nee idd, je moet gewoon af en toe eens iets deftig packen om te verkopen. En niet al je coins blind in SBC dumpen.
Net dat eerste loopt zo vierkant als iets, in deze fase nog niet anders als 83 en 84 ers krijgen, een schande is het, al maand geleden mss dat ik nog eens een walkout zag, echt ol bij te bleiten
 
Net dat eerste loopt zo vierkant als iets, in deze fase nog niet anders als 83 en 84 ers krijgen, een schande is het, al maand geleden mss dat ik nog eens een walkout zag, echt ol bij te bleiten
uit mijn rewards, sbc en UT packs pack ik toch wel regelmatig iets deftig. vandaag uit mijn SB rewards 2x 88 kroos
 
Ben ook even FUT aant spelen voor de eerste keer. wtf is deze matchmaking, ik kom met mijn team van 70 rated losers uit tegen mensen met spelers allemaal boven 90 rated... kei leuk.
Die schieten van iedere hoek en alles gaat binnen...
 
Laatst bewerkt:
Ben ook even FUT aant spelen voor de eerste keer. wtf is deze matchmaking, ik kom met mijn team van 70 rated losers uit tegen mensen met spelers allemaal boven 90 rated... kei leuk.
Die schieten van iedere hoek en alles gaat binnen...
Matchmaking heeft niets te maken met team, maar met skill. En als je pas begint met een 70avg team ga je niet veel fun beleven. Ik zou Squad battles spelen, en wat SBC doen voor packs. En hopen daar iets goed te packen.
 
Ik speel ook squad battles... constant mannen met gemiddeld 93 rating en maar doorsteek ballen naar mbappe of ronaldo. Puur frustratie deze mode als je als nieuwe daar in springt precies.
 
Ik ga hem ook wel doen. 1/3 van mijn team is Bundesliga en linkt goed met Thorgan Hazard.
 
Ik speel ook squad battles... constant mannen met gemiddeld 93 rating en maar doorsteek ballen naar mbappe of ronaldo. Puur frustratie deze mode als je als nieuwe daar in springt precies.
En daarom speel je PES, daar heb je geen super overpowered spelers.
 
ook geen volk om tegen te spelen :p
Ik heb Fifa gespeeld sinds Fifa 98 en 2 jaar geleden overgestapt naar PES. Ik wacht liever 3-4 minuten om een leuke realistische match te spelen, dan op 3 sec een arcade spel te spelen die eerder Sprint Simulator 21 zou heten. 😉
 
Terug
Bovenaan