FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

ik heb in een stuk of 50 matchen nog geen enkele goal zien binnengaan van buiten de 16, niet door mezelf en niet door tegenstander. Tips?
 
ik heb in een stuk of 50 matchen nog geen enkele goal zien binnengaan van buiten de 16, niet door mezelf en niet door tegenstander. Tips?
Dat is inderdaad een moeilijke deze Fifa. Beste kans is met een "finesse shot", je moet daar maar eens filmpjes van opzoeken want dat moet vanuit de juiste hoek. Dat is wel maar net buiten de 16 dat je die best doet.
 
Is toch niet zo rare? Wel als heel de verdediging er staat, maar in een rush naar voren lukt dit toch easy??
Waarom zou je in een rush naar voor van buiten de 16 schieten?
Ik heb al gezien dat die tots kaarten van overal scoren. Dan zit ik daar met mijn gouden Ben Yedder en Lucas Moura. LOL
Mijn meeste goals van rond de 11m denk ik.
 
Waarom zou je in een rush naar voor van buiten de 16 schieten?
Ik heb al gezien dat die tots kaarten van overal scoren. Dan zit ik daar met mijn gouden Ben Yedder en Lucas Moura. LOL
Mijn meeste goals van rond de 11m denk ik.
Weet ik, maar als uw positie het toelaat lukt dat wel, ik snap wat ge wilt zeggen, maar het is zeker en vast te doen in zulke situaties, maar idd, vaak kan je efficiënter afwerken van die 11meter afstand...

MAAR, en dat heb ik al ondervonden, vaak is uitkomen met de keeper OP in deze editie, ik weet niet of dit jullie ervaring is, maar zo kan je soms wel goals stoppen, zonder twijfel...

En net het feit dat ze uitkomen, gebeurt vaak hier, kan je hun verschalken van iets verder, enja, zo scoor ik toch zeer vaak van buiten de 16 eigenlijk
 
Weet ik, maar als uw positie het toelaat lukt dat wel, ik snap wat ge wilt zeggen, maar het is zeker en vast te doen in zulke situaties, maar idd, vaak kan je efficiënter afwerken van die 11meter afstand...

MAAR, en dat heb ik al ondervonden, vaak ik is uitkomen met de keeper OP in deze editie, ik weet niet of dit jullie ervaring is, maar zo kan je soms wel goals stoppen, zonder twijfel...

En net het feit dat ze uitkomen, gebeurt vaak hier, kan je hun verschalken van iets verder, enja, zo scoor ik toch zeer vaak van buiten de 16 eigenlijk
als de keeper uitkomt en je doet een skill move (ball roll ofzo) is de keeper 9/10 gezien
 
E5TnVXSXoAEXMN8
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Nice.. (maar die 93 chem moet toch pikken, ik weet dat ge dat ne keer gezegd hebt dat ge zonder 100 chem niet eens speelt, of kweeni meer precies hoe ge het gezegd had)

Noneteheless, kunt ge al wat schade lee aanrichten
 
Nice.. (maar die 93 chem moet toch pikken, ik weet dat ge dat ne keer gezegd hebt dat ge zonder 100 chem niet eens speelt, of kweeni meer precies hoe ge het gezegd had)

Noneteheless, kunt ge al wat schade lee aanrichten
Ja klopt, maar ik heb het nu zo maar gedaan omdat zowat de helft untradeble is. En ik nu toch niet competitief speel. Heb met deze ploeg ook nog niet gespeeld. Dus geen idee hoe het gaat aanvoelen.

voor deze upgrades speelde ik goed mee in 6de tegen al die tots en icon teams. Nu ga ik moeten gaan winnen! Gouden generatie op het zo te zeggen. LOL.

Edit: in de game heb ik wel 100 met loyalty enz
 
Laatst bewerkt:
Heb mij ook nog eens een fifa aangeschaft omdat deze nu voor 10€ te koop stond.
Ik moet zeggen de skills zijn toch wat rusty :p
 
Iemand lucky met festival of futbol of summer stars kaarten ?

Nog altijd niks hier, echt lachwekkend
ik heb er wel 1 gepacket, maar dat pack was het niet waard om te kopen :D was net de slechtste die erin zat :D, ik packte dan Salah ook nog 2x UT, dan heb ik Schick SBC maar gedaan :D
 
Is toch triestig vind ik, in de duurdere packs zit nog niks deftigs, al is het maar investering terug qua waarde... EA typisch eigenlijk
 
Maar ja, ge moet ook eens zien wat voor loco teams iedereen allemaal heeft. En dat in België waar je geen packs kan kopen.
Dat wil toch zeggen dat je packs kopen eigenlijk niet nodig hebt hé.
 
Maar ja, ge moet ook eens zien wat voor loco teams iedereen allemaal heeft. En dat in België waar je geen packs kan kopen.
Dat wil toch zeggen dat je packs kopen eigenlijk niet nodig hebt hé.
Nee idd, je moet gewoon af en toe eens iets deftig packen om te verkopen. En niet al je coins blind in SBC dumpen.
 
Terug
Bovenaan