FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Ik ben bezig met die objectives x-goals per land (Europa, Azië enz). Krijg je een hoop packs voor. Wel ni veel soeps. Maar een paar goede pulls en ik ben tevreden.

Firmino en Bernardo Silva zijn de beste. Wat opich niet slecht is voor mijn PC club. (2dagen mee bezig nu)
 
Ik ben bezig met die objectives x-goals per land (Europa, Azië enz). Krijg je een hoop packs voor. Wel ni veel soeps. Maar een paar goede pulls en ik ben tevreden.

Firmino en Bernardo Silva zijn de beste. Wat opich niet slecht is voor mijn PC club. (2dagen mee bezig nu)
Die objectives zijn inderdaad supermakkelijk (40-50 goals per match op het makkelijkste niveau.
met hier en daar wzt geluk pack je iets deftigs. Meestal niet ma bon you never know..
 
Eerste poging op gemakkelijkste stand : 22-0

Ik snap niet hoe jullie aan 40 goals geraken ze...

Eenmaal 7 goals ofzo kickt die AI useless passing in gang, :laugh:
 
Eerste poging op gemakkelijkste stand : 22-0

Ik snap niet hoe jullie aan 40 goals geraken ze...

Eenmaal 7 goals ofzo kickt die AI useless passing in gang, :laugh:
Ik heb ze allemaal gedaan nu. Eigenlijk niets goed gehad. Ik maak er meestal net geen 40, omdat ik goals probeer te maken met middenvelders of verdedigers uit de club van dat land ipv een spits te kopen voor even. LOL
 
Eerste poging op gemakkelijkste stand : 22-0

Ik snap niet hoe jullie aan 40 goals geraken ze...

Eenmaal 7 goals ofzo kickt die AI useless passing in gang, :laugh:
Gewoon constant kick en rush doen. Die doen niets..
Zonder overdrijven elke keer gemakkelijk 15-20 goals per helft.. wel constant pressing.
en dan wel af en toe posities wisselen omdat uw aanvallers rap kapot zitten😅
 
Net de sbc gedaan voor een tots of fof speler. Efkes een groene pogba packen. Spelerke van 1,2 miljoen 😅 Wel nizt zcht veel kans op veel stijging maar bon toch lekkere speler.
en eden hazard naar 98 😂
 
Net de sbc gedaan voor een tots of fof speler. Efkes een groene pogba packen. Spelerke van 1,2 miljoen 😅 Wel nizt zcht veel kans op veel stijging maar bon toch lekkere speler.
en eden hazard naar 98 😂

Ik heb die allebei gedaan, bij die van gisteren gewoon 3 spelers uit de TOTS van Engelse lower leagues.
 
ik ben die Belotti 92 kaart maar aan het doen. past niet in men team maar als sub ofzo. gaat veruit de beste speler in mijn club zijn. LOL
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Belotti is in de pocket. een Engine chem style erop gezet en kan eigenlijk op elke aanvallende positie spelen dan.
 
eerste matchen in meer dan een maand 4-0 voor,na de rust zijn mijn spelers 50 rated bronze en 4-4 geworden

toen die kerel 4-4 maakte gewoon eruit gegaan fuck dit spel
 
Iemand een idee waarom ik sommige spelers (gewoon goud) geen contractverlenging kan geven?
 
Terug
Bovenaan