FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Ik ben eens benieuwd of die Preview Packs er voor gaan zorgen dat in Fifa 22 er weer punten gekocht kunnen worden in België.
 
Dit is mijn basis elf



Verbeteringen mogelijk? Met beperkt budget. Navas is goed, maar niet top als CB

Zo graag Overmars en 87 Alba verkopen en 92 Carrasco en 93 Alba hebben. Mja, budget laat momenteel niet toe.

Zou er nog end of era Ramos SBC komen?
 
Dit is mijn basis elf



Verbeteringen mogelijk? Met beperkt budget. Navas is goed, maar niet top als CB

Zo graag Overmars en 87 Alba verkopen en 92 Carrasco en 93 Alba hebben. Mja, budget laat momenteel niet toe.

Zou er nog end of era Ramos SBC komen?
Is wat te zien wat je een beperkt budget vindt natuurlijk..
eventueel uw (start)opstelling aanpassen naar 4 verdedigers en busquets als cdm op cv zetten. En dan kan je ingame nog zien wat je doet.
misschien Hazard, met fof thorgan hazard?

kans is er wel dat er een EOE Ramos komt, ik hoop er op zich niet echt op, zeker omdat het op het einde van fifa is.. Maar het is zeker mogelijk..
 
Ik ga hiermee eindigen denk ik. Weinig mogelijkheden om nog echt te verbeteren zonder spelers op minder chemistry te zetten. Best tevreden over mijn team zonder ook maar één WL-match te hebben gespeeld. Enkel Roberto Carlos is tradable, al de rest uit packs of SBC's. Aguero en KDB wisselen ingame uiteraard.

 
Ik ga hiermee eindigen denk ik. Weinig mogelijkheden om nog echt te verbeteren zonder spelers op minder chemistry te zetten. Best tevreden over mijn team zonder ook maar één WL-match te hebben gespeeld. Enkel Roberto Carlos is tradable, al de rest uit packs of SBC's. Aguero en KDB wisselen ingame uiteraard.

Deftig teamke. Zie niet direct een echte upgrade, behalve dan de echte dure icons/spelers..
 
Dit is mijn team momenteel.
ongeveer 800-900k op de bank.
Misschien dat ik Tots Oblak nog koop maar Courtois doet het goed.
Voor rest had ik vinicius nog gewild, maarja die is meer dan 3 mil.. En eventueel militao als die nog wat stijgt qua rating
 
Toch een steep learning curve als beginner (en amper) voetbal-kenner) 😔.
Je kan hier altijd tips vragen als je bvb. een bepaald type speler van een bepaalde competitie of nationaliteit zoekt. Gaandeweg ga je die dan zelf wel leren kennen. :)
 
ik ben ook terug met FIFA begonnen, wel op de PC, met mijn ploegje waar ik maar 2dagen mee gespeeld heb. en ik ga ook bijna geen online spelen. puur voor mezelf en de fun (voor zover dat kan in FIFA) LOL
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Mijn team is ook vrij end-game denk ik. Ik zie niet meteen welke upgrades er nog te doen vallen. Er zijn ook haast geen zwakke schakels. Het enige jammere is misschien dat ik met Prime Gerrard start voor chem en dan Lazaro pas in de tweede helft in breng.

In-game speel ik a la Rode Duivels:

Llorente is een zotte kaart. Die kan letterlijk overal spelen. Als die nog eens een upgrade zou krijgen... :drool:
 
Laatst bewerkt:
Mijn team is ook vrij end-game denk ik. Ik zie niet meteen welke upgrades er nog te doen vallen. Er zijn ook haast geen zwakke schakels. Het enige jammere is misschien dat ik met Prime Gerrard start voor chem en dan Lazaro pas in de tweede helft in breng.

In-game speel ik a la Rode Duivels:

Llorente is een zotte kaart. Die kan letterlijk overal spelen. Als die nog eens een upgrade zou krijgen... :drool:
Lekker team. Llorente inderdaad zotte kaart, maar kans dat die een upgrade krijgt is klein denk ik..
 
Onder welke camera settings spelen jullie op PS5?
Door de upgrade naar ps5 is de standaard camera veranderd naar EA GameCam, maar pff...
 
Je kan hier altijd tips vragen als je bvb. een bepaald type speler van een bepaalde competitie of nationaliteit zoekt. Gaandeweg ga je die dan zelf wel leren kennen. :)
Met die kaarten ben ik zelfs nog niet bezig en het gaat nog laaang duren eer ik mezelf online begeef. Ik kom van Fifa14 dus vooral wat verdediging betreft er is er precies veel gewijzigd. Zit nu op semi-pro niveau, op pro wordt ik volledig ingemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Met die kaarten ben ik zelfs nog niet bezig en het gaat nog laaang duren eer ik mezelf online begeef. Ik kom van Fifa14 dus vooral wat verdediging betreft er is er precies veel gewijzigd. Zit nu op semi-pro niveau, op pro wordt ik volledig ingemaakt.
Je kan Ultimate Team ook offline spelen via de Squad Battles, ook op semi-pro. :)
 
En daar is de ramos sbc.. 😅 Heb ik eindelijk zijn toty gekocht,
Komt toch zijn speciale kaart. En ik ben ‘verplicht’ ze te doen. Lekkere kaar allesinds! Wel heftige teams om in te leveren.. 1,2mil😅
 
Terug
Bovenaan