FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Nog niet mee gespeeld, maar krijg wel vaak tegendoelpunten van Butragueno dus kan ook een goeie zijn.
Als je slim koopt (zondag avond/maandag) dan kan je donderdag vrijdag weer verkopen zonder verlies als hij je niet ligt. Prijzen zijn maandag altijd lager dus dan ga je geen verlies doen met de EA tax.
 
  • Leuk
Waarderingen: edge
95 Havertz uit 85+ player pick. 2,3+ miljoen coins waard. Past perfect in de ploeg 😍
1000x merci, door u heb ik de SBC ook gedaan :bow:

oKtJQg6.jpg
 
Iemand die ook heeft dat die witte controllers enorm vuil worden waar je het vakje vastneemt..?
Ik heb niet zcht vuile handen (bureaujob en niet echt een tuinwerker ofzo).
hoe kuis je dit het best af? Met een sponsje?
Ik heb mijn ps5 nu een 3 tal weken denk ik.
 
Diene Anders Verjgang is wel van zen pluimen aan 't verliezen...

in februari wel het record op 535 opeenvolgende fut champs matchen gezet, maar ik zet een random stream van hem op en em is aan t verliezen in een online tornooi... :unsure:
 
Mijn ploeg is te goe xD.. altijd volley ipv kopbal.. tips?
De gemakkelijkste manier die voor mij werkt is met de 433 opstelling. Met speler in de richting tussen grote en kleine baklijn lopen. Op hoogte van penaltypunt, klein voorzetje naar het centrum en dan is't bijna automatisch een kopbal doelpunt. En zeker met grote spits gelijk Isak spelen.
 
R1 + L1 indrukken terwijl ge naar beneden 'mikt' helpt ook

Blijven indrukken tot ie erin zit

En ja ik ga gequote worden hiermee :unsure:
 
2 keer achter elkaar een FOF Klosterman. 1 snel verkocht (natuurlijk stijgt die erna met 20 a 30k..)
En de volgende was untradeble. Ben er op zich niet veel mee.. Maarja we nemen wat we krijgen.
Ik hoopte meer op hazard of militao aangezien ik een la liga team heb😅
 
Terug
Bovenaan