FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

silver-1.png


Toch weer terug silver 1 met 2 wedstrijden over...

Maar mijn openbaring is misschien nog belangrijker... Ik weet het eigenlijk ze, maar met mijn type van spel moet je aan de bal constant spelers naar voren sturen met L1, soms ben ik gewoon te lui en gewoon de basisknoppen dat ik induw, maar als je snel op de counter probeert te spelen moeten je spelers ook diep lopen ipv lateraal te moeten passen... Net op tijd zo op het einde van TOTS :p

Ik denk dat ik een motivational poster ga ophangen tijdens weekend league in t vervolg, iets in de trend van 'L1 WHEN ATTACKING'

Om mij er goed te doen aan herinneren dat bij mijn soort van spel ik dat vaker moet doen... Ineens kwamen de zware scores boven, lol

Spijtig dus iets te laat gerealiseerd, anders was het hier goud 3 denk ik...

Niet dat dit altijd werkt, maar vaak dus gewoon wel, of het neigt beter aan bij snel willen aanvallen, ik was die knop maar aan het spammen, met resultaten :)

Red pick de vrij, here i come
 
Na lang geen WL gespeeld te hebben, dit weekend toch nog maar eens gezweet en wonder boven wonder, het ging verrassend goed. Ben gestopt op goud 3 met 7 wedstrijden over.

Enkele verliesmatchen te danken aan Ederson. Was ontstellend zwak met serieuze flaters. Ballen door de benen, onder de bal door, ... Courtois op 5 chem deed het dan veel beter.

De achterlinie was Tagliafico - ruben Dias - Zambrotta - Cancelo. Zambrotta is echt een beest op CB. Niet normaal hoe die alles dicht liep.

Op het middenveld was het Neres - Essien - Renato Sanchez - Mahrez. Renato zeer solide. Van Essien had ik iets meer verwacht. Neres hield het goed breed maar Mahrez was ditmaal de tegenvaller. Kwam snelheid tekort (vaak tegen Davies).

In de spits Coutinho en Isak. Beiden echt toppers. Goede looplijnen en zeer vlot scorend.

Welke spelers kunt ge eigenlijk deze week uit red picks halen?
 
Ik had derjuist gelezen ultimate en de 5 grootste leagues ofzoiets...

Dus wel de moeite dan...

Maar dienen tapsoba waarover killlerke sprak, die houdt gewoon alles tegen wat ie tegenkomt, heb er paar keer tegen gespeeld, en ik denk dat ge gewoon rondje moet indrukken en ik denk dat hij de bal heeft dan... Beetje té OP naar mijn mening

Volgens mij ga ik met een bundes pick zitten, mark my words, omdat ik die geskipped heb
 
Ik had derjuist gelezen ultimate en de 5 grootste leagues ofzoiets...

Dus wel de moeite dan...

Maar dienen tapsoba waarover killlerke sprak, die houdt gewoon alles tegen wat ie tegenkomt, heb er paar keer tegen gespeeld, en ik denk dat ge gewoon rondje moet indrukken en ik denk dat hij de bal heeft dan... Beetje té OP naar mijn mening

Volgens mij ga ik met een bundes pick zitten, mark my words, omdat ik die geskipped heb
Tapsoba speel ik wel graag tegen aangezien ik heel vaak in 1 tijd speel. Is redelijk gemakkelijk met de 442 of 442 (2) opstelling. Renato b2b en Essien stay back. Staat altijd wel iemand vrij. Passing van Essien vind ik eigenlijk iets tegenvallen
 
Ineens stond er 60k, op één uur tijd voor 50k verkocht met die player pick omdat ze echt niet verkocht geraakten...

Tis de moment om non rares te verkopen denk ik
 
Ik zou die Martinez willen craften, zou een hele goeie link zijn tussen Tapsoba en Pique, en hij kan perfect naar CB als ik naar de 352 schakel.

Hopen op goeie fodder in de rewards dus, want voor de rest ben ik weer straatarm.
 
  • Leuk
Waarderingen: edge
Deze week eens mijn coins opdoen. Momenteel 2 mil op de bank..
Inform ramos zou ik toty Ramos zetten. En dan ra en Rm zou ik navas en vazquez zetten. Waarschijnlijk 1 mil kwijt, dus nog 1 mil over.
of iemand nog suggesties?
 
Deze week eens mijn coins opdoen. Momenteel 2 mil op de bank..
Inform ramos zou ik toty Ramos zetten. En dan ra en Rm zou ik navas en vazquez zetten. Waarschijnlijk 1 mil kwijt, dus nog 1 mil over.
of iemand nog suggesties?
Als ge toch beslist om wat 100k packs ofzo te openen, doe dan niet 1tje maar 3 ofzo, bij gewoon 1tje zijt ge bijna altijd gejost
 
Deze week eens mijn coins opdoen. Momenteel 2 mil op de bank..
Inform ramos zou ik toty Ramos zetten. En dan ra en Rm zou ik navas en vazquez zetten. Waarschijnlijk 1 mil kwijt, dus nog 1 mil over.
of iemand nog suggesties?
Ik zou naast Navas dan ook eens Future Stars Dest testen. Volgens mij is die ingame een tikkeltje beter. Maar het hangt misschien af of je de fullbacks graag betrekt in de aanval of niet.
 
Ik zou naast Navas dan ook eens Future Stars Dest testen. Volgens mij is die ingame een tikkeltje beter. Maar het hangt misschien af of je de fullbacks graag betrekt in de aanval of niet.
Ze zien er evenwaardig uit, enkel dat dest precies wat meer kracht heeft.. Maar ik ben een Real fan, dus liefst zo weinigbmogelijk barca spelers.. :p Maar die flashback pique kon ik niet laten liggen. Enja messi is messi.. :p
 
Ik heb speciaal dit jaar eentje overgeslagen, ik heb altijd het gevoel dat er niet veel veranderd in een jaar tijd bij EA. Ik zeg hem nu staan voor 19,95 euro en had precies het gevoel van... hmm.. mss toch kopen? Zou er trouwens een update komen naar Euro 2020?
 
Ik heb speciaal dit jaar eentje overgeslagen, ik heb altijd het gevoel dat er niet veel veranderd in een jaar tijd bij EA. Ik zeg hem nu staan voor 19,95 euro en had precies het gevoel van... hmm.. mss toch kopen? Zou er trouwens een update komen naar Euro 2020?
Belachelijk weinig hints naar z'n update... vrees ervoor ! :cry:
 
Terug
Bovenaan