FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Ik heb speciaal dit jaar eentje overgeslagen, ik heb altijd het gevoel dat er niet veel veranderd in een jaar tijd bij EA. Ik zeg hem nu staan voor 19,95 euro en had precies het gevoel van... hmm.. mss toch kopen? Zou er trouwens een update komen naar Euro 2020?
De licentie voor het EK zit bij PES, dus ik vrees ervoor.
 
Hier 2de serie meegedaan, 3 tots moeten indienen voor 91+ met te weinig fodder, fokn Martinez dubbel, zelf op het einde van het seizoen is EA cheap skate...

En de 88 dan ook maar gedaan met dubbele Martinez, 91 Yilmaz (ligue 1) yippieeeeee

FYI edge, er was maandag ook al eentje, dodelijk voor de fodder en redelijk bucht (bij mij toch)
 
Bij mij ook. Krijg hier constant Yilmaz (4× untradable). Echt schandalig op het einde van fifa 21. Morgen nog benieuwd naar red picks uit gold 3 en dan zal het ver gestoten zijn deze fifa.
 
96 rode oblak, die ik gewoon al heb

Couldnt be any more rip off...

Ik heb deze toch maar gekozen voor high rated fodder te hebben, ik gebruik trouwens toch courtois in doel

Jawatte shaddix, hoe dat gij verleden jaar, of hetgeen ge daar zei, nog messi en een andere grote speler hebt kunnen packen :ROFLMAO:

Zulke rip off is toch neig, 83 als beste uit mijn rivals/wl rewards is toch triestiger dan triest

Ik denk dat ik alvast eens een eerste WL ga skippen ofzo, de rip off is te groot naar mijn goesting
 
  • Verdrietig
Waarderingen: edge
Hier was't Oblak en Embarba red picks en voor de rest als hoogste een 83 rated gepacked. pff echt triest
 
Ik zou een FIFA willen kopen om af en toe eens voor de fun te spelen, op mijzelf zou ik da echter nooit spelen. Ik zie da ik 2020 voor 10 euro kan krijgen, en 2021 voor 18. Is er ergens een belangrijk voordeel aan 2021? Of is 2020 gewoon prima?
 
Ik zou een FIFA willen kopen om af en toe eens voor de fun te spelen, op mijzelf zou ik da echter nooit spelen. Ik zie da ik 2020 voor 10 euro kan krijgen, en 2021 voor 18. Is er ergens een belangrijk voordeel aan 2021? Of is 2020 gewoon prima?
Als het u niet uit maakt of de juiste spelers bij de juiste clubs spelen ga je u met 2020 even goed amuseren.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
https://www.futbin.com/21/squad/8336884

Hier mijn team op't moment. Heb 550000 coins. Op welke plaats zouden jullie het team versterken en door wie? Heb ook nog wat high rated fodder en enkele TOTS voor SBC.

Bij de objectives, wie zouden jullie kiezen na jullie update in mijn team: Lodi, Herrera of toch Origi?
 
Laatst bewerkt:
Da's een vrij stacked team al.

Je kan eventueel TOTS Suarez in de plek van Isak zetten. Ik vond Isak zelf niet zo wauw, maar in TOTS Saurez in draft vond ik crazy.

Die Jota SBC zou goed kunnen uitdraaien als Portugal niet flopt. Momenteel lijkt Jota echter niet veel beter dan uw Mahrez. Maar als Portugal ver genoeg op het EK gaat kan dat snel veranderen.

Ik twijfel ook over wie ik voor de objectives ga pakken. Ik verzamel Belgische spelers maar ik heb al Lukaku dus dan lijkt Origi niet super intressant... Lodi zou wel van pas komen in de defencie als RB op 7 chem.

Ik zou doodgraag die Thorgan Hazard in de ploeg hebben, maar heb maar 60k coins, dus ik ga toch eens iets schoon tradable moeten pakken eerst...
 
Da's een vrij stacked team al.

Je kan eventueel TOTS Suarez in de plek van Isak zetten. Ik vond Isak zelf niet zo wauw, maar in TOTS Saurez in draft vond ik crazy.

Die Jota SBC zou goed kunnen uitdraaien als Portugal niet flopt. Momenteel lijkt Jota echter niet veel beter dan uw Mahrez. Maar als Portugal ver genoeg op het EK gaat kan dat snel veranderen.

Ik twijfel ook over wie ik voor de objectives ga pakken. Ik verzamel Belgische spelers maar ik heb al Lukaku dus dan lijkt Origi niet super intressant... Lodi zou wel van pas komen in de defencie als RB op 7 chem.

Ik zou doodgraag die Thorgan Hazard in de ploeg hebben, maar heb maar 60k coins, dus ik ga toch eens iets schoon tradable moeten pakken eerst...
Bedankt voor de zeer goede tip. Wat denk je van 90 Butragueno? Icon ipv Isak, dus zou zelfs alles mooi kunnen linken
 
Terug
Bovenaan