FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Ik wil die groene militao wel, prijs blijft alleen maar stijgen precies, nog geen reviews op futbin, maar stats zijn goed (alleen zijn WF mss)

Die zou mijn ploegje nog afmaken se

Voor de rest doe ik wat random matchen nog en WL voor de fun... (ik jaag er mij niet meer in op in deze fase van de game)
 
Ik wil die groene militao wel, prijs blijft alleen maar stijgen precies, nog geen reviews op futbin, maar stats zijn goed (alleen zijn WF mss)

Die zou mijn ploegje nog afmaken se

Voor de rest doe ik wat random matchen nog en WL voor de fun... (ik jaag er mij niet meer in op in deze fase van de game)
zolang ze in de Copa América blijven zitten gaat die prijs blijven stijgen. net als de spelers die op het EK zitten
 
net voor een objective een match online moeten spelen in Rivals tegen een dude met allemaal icons enz tegen mijn gouden noob team. kon hem nog ni winnen :D
 
Ik ben nu ook wat packs aan het verzamelen voor de promo van vrijdag. zodat ik toch een beetje kans heb op beter kaarten. proberen tegen vrijdag met 500 goals en assists te hebben dat ik 2 100k packs heb.
 
  • Wow
Waarderingen: Yurf
Die futbol festival is al voorbij dan ofzo?

Kan ik bv. geen red pick van die 2de lichting meer hebben ofzo??

Ik wou nog een hazardje packen of vooral die militao, maar zal wel njet zijn dan??
 
Die futbol festival is al voorbij dan ofzo?

Kan ik bv. geen red pick van die 2de lichting meer hebben ofzo??

Ik wou nog een hazardje packen of vooral die militao, maar zal wel njet zijn dan??
uit die SBC packs wel, of ze nog in gewone packs zitten weet ik niet
 
uit die SBC packs wel, of ze nog in gewone packs zitten weet ik niet
Ah is dat zeker dat ze daar nog wel kunnen inzitten? Volgens mij is dat toch gewoon het logo van die promo, zou me wel sterk verbazen eigenlijk

Tijd om nog is een icon te packen lijkt me, want zelf neymar en messi gold gaan voor peanuts weg
 
Ah is dat zeker dat ze daar nog wel kunnen inzitten? Volgens mij is dat toch gewoon het logo van die promo, zou me wel sterk verbazen eigenlijk

Tijd om nog is een icon te packen lijkt me, want zelf neymar en messi gold gaan voor peanuts weg
je hebt/had een paar SBC waar die samen met TOTS als player pick inzitten
 
Die al gedaan, dus zal een njet zijn voor die 2 spelers dan

Wat kan je eigenlijk nog van waarde packen momenteel, buiten icons niks toch dacht ik?

Ik doe die WL nog mee voor icon swaps en we zien wel
 
Heb dit spel ook gekocht vorige week en aan het spelen op de PC online. Soms belachelijk hoe de AI bestuurde spelers van men ploeg gewoon stil staan te kijken of geen moeite doen... frustrerend als er iemand constant zit te dribbelen voor men baklijn en ik maar heen en weer zit te coveren en achter hem staat er gewoon eentje toe te kijken (ook al gebruik ik de knop om te pressen). Vond het verdedigen in de 'oudere' fifas veel beter eigenlijk.

ook voor alles word een penalty gegeven :D
 
Ik heb momenteel 21 packs klaar staan voor morgen. niet de beste packs op 2 100k packs en 2 rare megas na. ook heel veel UT packs en een paar tradable van paar SBC.

De kans is groot dat er een 98 KDB gaat inzitten met 99 passen, mss Gabriel Jesus? en de vrij?

E5OhOA8WQAEwtlj
 
ik denk jesus, de bruyne en dan dumfries aangezien zijn tots ook maar 89 ofzo is.

der kunnen er nog een paar zijn, als het ek en copa gerelateerd is natuurlijk.. Zoals schick, sterling, pedri, vermaelen,..
 
Terug
Bovenaan