FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

Ik heb Fifa gespeeld sinds Fifa 98 en 2 jaar geleden overgestapt naar PES. Ik wacht liever 3-4 minuten om een leuke realistische match te spelen, dan op 3 sec een arcade spel te spelen die eerder Sprint Simulator 21 zou heten. 😉
veel plezier daar dan, dan is dit een verkeerd topic voor jou ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Ja ik hoopte eigenlijk dat FUT een fifa versie was van PES master league waar ge transfers kont toen met andere spelers, spijtig genoeg is dit gewoon een online gok kantoor pay to win met idiote matchmaking.
 
Ik hoop vanavond iets goed te packen uit team 2. heb nu weer 12 packs klaar staan. Neymar zal er wel inzitten. Mss een zotte Doku kaart ofzo :D
 
Wie weet er ne keeper die wel op zijn lijn blijft staan als iedereen in de 16 bezig is, courtois kunde dus is niks mee aanvangen in WL...
 
E53qZ5WXEAMzyM0
 
Lap, mijn TOTS Lukaku is niet meer de beste :(

Al denk ik niet dat er na chem boost zoveel verschil op zal zitten in de relevante stats.
 
En tussen die die ik heb?

Mandanda, ederson tots, oblak tots ?
Dan zou ik zeker voor Ederson kiezen met naar voorzetten komen. Heb lang Mandada gehad maar was op't laatste een serieuze verliespost. Oblak ook even gehad maar vond ik van in't begin zeer wisselvallig
 
Dan zou ik zeker voor Ederson kiezen met naar voorzetten komen. Heb lang Mandada gehad maar was op't laatste een serieuze verliespost. Oblak ook even gehad maar vond ik van in't begin zeer wisselvallig
Ja maar 0 chem zo, dan blijf ik liever nog wat aanmodderen met Courtois
 
Courtois was bij mij ook rampzalig. Hebt ge al eens Glove geprobeerd ipv Basic? Dan is die (alle keepers trouwens) iets beter.

Mijn redelijk end game ploeg:


* Enkel RM wil ik Mahrez nog vervangen. Weet niet goed wie aangezien ik nog maar 135k heb en een beetje aan fodder. Chiesa lijkt me wel interessant of Hazard maar veel te duur.
* Mina objective ben ik ook mee bezig om eventueel Dias te vervangen
 
Laatst bewerkt:
Seg diene preview brol, dat is toch echten brol ehh

Hebben jullie al iets gepackt hiermee? Net Griezmann plus bucht in een 100k pack, dit is het beste pack sinds ze gelanceerd hebben diene zever, nog alengs geen money back
 
Seg diene preview brol, dat is toch echten brol ehh

Hebben jullie al iets gepackt hiermee? Net Griezmann plus bucht in een 100k pack, dit is het beste pack sinds ze gelanceerd hebben diene zever, nog alengs geen money back
Het kost uw nix, en ge kunt nu elke dag x aantal packs opendoen. Je moet maar paar x per jaar geluk hebben (als dit in fifa blijft) en het is goed geweest. Voor het zelfde geld pack je morgen Neymar, zonder het je iets gekost heeft op voorhand. Dat is gwn wat je krijgt uit Packs in fifa.

Of het nu preview is of niet. Packs kopen is het niet waard long therm.
 
Ik doe niet anders als packs kopen, en op dit moment nog altijd bucht geven terwijl ze met gratis kaarten smijten met die opdrachten vind ik triestig

Idd het systeem is er zo, maar heb het gevoel dat ge het maar moet doen met wat ze u gunnen...

Zelf geen médiocre groen kaartje of summer stars gehit

Voordeel is wel dat ik nu rond de 100k heb staan, want zelf al koop ik packs is t volgende pack terug brol...

Dit is een verdoken manier voor 2 redenen :

U dagelijks laten terugkomen en die gokwet omzeilen, ze doen maar...
 
Sinds deze week ook terug aan het spelen op de PS5, maar ik kan echt niets winnen met mijn ploeg van in december nog.
 
Seg diene preview brol, dat is toch echten brol ehh

Hebben jullie al iets gepackt hiermee? Net Griezmann plus bucht in een 100k pack, dit is het beste pack sinds ze gelanceerd hebben diene zever, nog alengs geen money back
Ik heb eens Skriniar gepackt in een 7,5K pack dus een 10K winst gemaakt door alles te verkopen 😜
 
Seg diene preview brol, dat is toch echten brol ehh

Hebben jullie al iets gepackt hiermee? Net Griezmann plus bucht in een 100k pack, dit is het beste pack sinds ze gelanceerd hebben diene zever, nog alengs geen money back
Ghoja nu is alles bijna noets meer waard, tenzij ge special cards hebt.
mijn broer had vndaag voor 125k pack een icon rio ferdinand van 91, dyvala en henderson.
dus 125 inleg en ongeveer 500k terug..
 
Terug
Bovenaan