FIFA 21

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 21

gold-3.png


Goud voor de eerste keer, heb er wel voor moeten vechten, 4 kere confetti op het gras (overgangsmatch naar goud) en toch gehaald met mijn laatste game...

Na 3-0 de ragequit, was ik content...

Met 9 en 9 over, waar ik zo gewoonlijk zit, maar eentje verloren gehad om tot op 13 wins te komen, dus had 4 om te starten voor 1 win, kreeg oftewel killer team tegen, oftewel kerels die u naar huis speelden met een 'basis' ploegje...

T heeft toch even moeten duren maar er toch geraakt... Phew
 
Laatst bewerkt:
Sommer 94 in een paar player picks (3de poging dacht ik) wat krijgen we nu??

Ik ben er niks mee met een Zwitserse bundeskeeper maar handig voor een guaranteed ofzo

Ook 87 fabinho en 85 savic
 
2LfczDg.jpg
Snel, ik kan niet beslissen...


Gene supervetten uit swaps (10 tokens), maar is die Nesta any good ?

Ik geloof dat dat den duts uit den hoop was eh...
 
Ik zou geneen graag hebben, en zelf met geeneen willen spelen, fodder dan ?

Kluivert is veroordeeld geweest voor verkrachting, is mss een oude zaak, maar wil niet echt zoiemand in de ploeg, net zoals ik OP mbappe niet zou gebruiken voor gratis goaltjes

Klinkt mss dom, maar denk dat ik voor den tourist in zen marcelleke ga gaan (trouwens belachelijke foto)
 
Wat zijn die vereisten belachelijk tegenwoordig bij sbc's, voor alles en nog wat moet ge ne tots of totw indienen...

Waar zijn de gewone zaken zoals zoveel rated naartoe, lmao
 
Mæhle hier in datzelfde pack...

Maar aan 55 k en azpiliqueta 84 als 2de ga ik er mijn pollen niet aan verbranden ze
 
Mæhle hier in datzelfde pack...

Maar aan 55 k en azpiliqueta 84 als 2de ga ik er mijn pollen niet aan verbranden ze
Hier identiek hetzelfde :wallbash: . Ook niet gekocht.

Echt triest dat ze in deze fase van't spel met die belachelijke packs en al even dure en belachelijke SBC's komen.
 
Net nog is een matche online gespeeld op de PS5. ik bak er niets meer van in Div 3 :D

iemand int kort eens een frendly?
 
Ja jongens, ik heb de Europe sbc gedaan zodat jullie hem niet meer hoeven te doen, beste was 85 insigne in mijn ultimate pack, en dan nog savic 85,de rest random ass fodder

Zelf in de bijkomende packs zat er nikske deftigs...

Ik denk dat ik rond de 80 k heb uitgegeven aan die fokkin Finse spelers onder andere...

Lmfao dees is toch te grappig...
 
Terug
Bovenaan