FIA Formula One 2026

Wie wordt wereldkampioen in 2026 ?

• Lando Norris

Stemmen: 1 1,9%
  • Oscar Piastri

Stemmen: 5 9,4%
  • Charles Leclerc

Stemmen: 8 15,1%
  • Lewis Hamilton

Stemmen: 4 7,5%
  • Max Verstappen

Stemmen: 23 43,4%
  • Isack Hadjar

Stemmen: 0 0,0%
  • George Russell

Stemmen: 4 7,5%
  • Andrea Kimi Antonelli

Stemmen: 2 3,8%
  • Fernando Alonso

Stemmen: 3 5,7%
  • Lance Stroll

• Pierre Gasly

• Franco Colapinto

• Esteban Ocon

• Oliver Bearman

• Liam Lawson

• Arvid Lindblad

• Alexander Albon

• Carlos Sainz

• Nico Hulkenberg

• Gabriel Bortoleto

• Sergio Perez

• Valtteri Bottas

• Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
Bottas die niet vergeten is dat hij ooit Mercedes-piloot was, maar uiteindelijk toch onvermijdelijk dat Antonelli terug aan de leiding ligt

PR om Spa op de kalender te houden was duidelijk, Max hintte ook op zoiets als ik hem goed begreep.

Mooiste circuit ter wereld, helaas in het droge opnieuw een saaie wedstrijd, waar enkel de start en de VSC positiewissel met Leclerc & Antonelli voor een beetje spanning zorgde.
Hopelijk raken we snel van dit gedrocht van een F1 reglement af.

het gebruik van die VSC vond ik ook wel :puke:
sorry, maar 2x VSC in de pit window voor gravel, wat Antonelli de leiding kost, en daarna niks meer, al lag er op het einde bijna evenveel gravel op de baan in Stavelot als in de zandbak er naast. da's zoals hydration breaks voor de hitte.

(op F1TV zeiden ze toch dat het voor gravel was)

En ja iets meer dan 2 uur voor weer op de autosnelweg te geraken.
:unsure:
Ik ben er op een half uur op geraakt. (Parking green)
Zat om 17.15 in de wagen

Wel een ramp om van de autostrade af te rijden toen we naar Spa reden. 2km op de pechstrook mogen aanschuiven (afrit 11) omdat zoveel mensen leuk voorbij rijden om voorbij steken. Maar was maar een uur ofzo denk ik.

Ik ben er op een half uur op geraakt. (Parking green)
Zat om 17.15 in de wagen

Wel een ramp om van de autostrade af te rijden toen we naar Spa reden. 2km op de pechstrook mogen aanschuiven (afrit 11) omdat zoveel mensen leuk voorbij rijden om voorbij steken. Maar was maar een uur ofzo denk ik.
Hier ook. Afrit 11. Ongeveer 2 km op de pechstrook. :)

Ik heb blijkbaar 16,40 euro betaald voor 2 grote frieten. Nuja, groot kon ge het niet noemen.

Ander eten was echt duur. Pasta etc

Bij de inkom was het bijna 10 euro voor een pizza slice. Op de straight was het 18,60 euro voor een ganse pizza salami. Een halve was volgens mij ook echt de helft van de prijs. Waarvoor ge dus 10 min verder een slice had. Leek me zo raar want drankprijzen leken me overal hetzelfde te zijn (waar ik ben geweest)

Ik snap alleen niet hoe ze anno 2026 nog steeds kunnen falen met het sanitair. Zet daar gvd eens een pak meer toiletten. Dat kost niks. Het zou veel helpen als er op veel plaatsen 20 wc's extra waren voor de vrouwen.

Laatst bewerkt:
In 1998 was het al 350 BFR voor een pens. De prijzen zijn dus navenant gestegen. Was het te doen om rond het circuit te gaan als je brons had?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan