Vandaag pas race gezien die ik gisteren wegens omstandigheden heb gemist.
Ik ga mijn PlaySport opzeggen, altijd maar klagen en zagen over onkunde bij FIA en stewards terwijl ze niks van info hebben.
Alles wat Russell doet is slecht en hem constant portretteren als een zagevent ,alles wat Antonelli en Verstappen doen is magisch terwijl die mogelijk evenzeer klagen.Ooit gehoord van perceptie ?
Objectief zijn is totaal niet meer nodig , je mag openlijk dus afkeer voor bepaalde piloten laten blijken,zo ook met Stroll (altijd de kans grijpen als er iets gebeurd met hem er lachwekkend over doen).
Anti-supporteren op zijn best (vorig jaar ook al openlijk hopen dat Norris geen WDC zou worden)
Nee George is niet de meest aangename of charismatische piloot ever maar heeft wel kwaliteiten en die worden geminimaliseerd terwijl als één van hun lievelingskes dezelfde acties doet die dan afschilderen als magistraal en strooien ze de superlatieven in het rond.
Wat Max betreft, beste piloot van zijn generatie maar heeft blijkbaar ook zijn beperkingen,
Maar hij heeft wel een geldig excuus dat de auto hem niet ligt om slechte resultaten te behalen.
Voor veel andere piloten geld dat excuus niet.Dan is het gebrek aan skill etc....
Ik ga Max niet missen als hij naar GT3 of WEC gaat en de F1 verlaat.
BTW: nu hoor ik ze nog zelden iets zeggen over Piastri, waar ze andere jaren niks anders dan de loftrompet voor uithaalden.