FIA Formula One 2026

Wie wordt wereldkampioen in 2026 ?

  • Lando Norris

    Stemmen: 1 1,9%
  • Oscar Piastri

    Stemmen: 5 9,4%
  • Charles Leclerc

    Stemmen: 8 15,1%
  • Lewis Hamilton

    Stemmen: 4 7,5%
  • Max Verstappen

    Stemmen: 23 43,4%
  • Isack Hadjar

    Stemmen: 0 0,0%
  • George Russell

    Stemmen: 4 7,5%
  • Andrea Kimi Antonelli

    Stemmen: 2 3,8%
  • Fernando Alonso

    Stemmen: 3 5,7%
  • Lance Stroll

    Stemmen: 1 1,9%
  • Pierre Gasly

    Stemmen: 0 0,0%
  • Franco Colapinto

    Stemmen: 0 0,0%
  • Esteban Ocon

    Stemmen: 0 0,0%
  • Oliver Bearman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Liam Lawson

    Stemmen: 0 0,0%
  • Arvid Lindblad

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alexander Albon

    Stemmen: 0 0,0%
  • Carlos Sainz

    Stemmen: 1 1,9%
  • Nico Hulkenberg

    Stemmen: 1 1,9%
  • Gabriel Bortoleto

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sergio Perez

    Stemmen: 0 0,0%
  • Valtteri Bottas

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
Heeft gelift en het was blijkbaar niet duidelijk dat het dubbel geel was. Vrees toch dat zijn pole zal blijven staan.
 
Zeldzame crash van Verstappen. Het loopt echt voor geen meter dit seizoen. Ferrari heel snel, zullen morgen makkelijk winnen.
 
Vermerch en Wauters kunnen hun afkeur (of voorkeur) voor bepaalde piloten toch ook niet weg steken. Russel ziet geel én groen en doet wat hij moet doen. Liften en vertragen dus. Duidelijk zien dat er geen dubbele gele vlaggen waren maar toch maar blijven beweren dat het wel zo was. :wallbash:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan