FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu niet niet de indruk dat Bottas nog zo geïnteresseerd is in F1. Dat is de laatste jaren meer zijn madam volgen van hier naar daar en met zijn fiets rijden of surfen en af en toe nog eens een weekend F1 als hobby. Ik vraag mij af of die echt zoveel bijdraagt aan het team vooruit helpen met al zijn ervaring.

Ik heb nu niet niet de indruk dat Bottas nog zo geïnteresseerd is in F1. Dat is de laatste jaren meer zijn madam volgen van hier naar daar en met zijn fiets rijden of surfen en af en toe nog eens een weekend F1 als hobby. Ik vraag mij af of die echt zoveel bijdraagt aan het team vooruit helpen met al zijn ervaring.
Die is inderdaad al het verdere verloop van zijn carrière aan het plannen. Ik vind het wel een leuk figuur om te volgen. Ook wat atypisch voor een Fin. Ik laat alvast ook mijn snor staan :coolbrows:

Het zou trouwens wel eens een historische fout van Zak Brown kunnen zijn om Bortoleto te laten gaan als McLaren rijder. Van alle nieuwelingen schat ik hem het hoogste in.
Volgens mij is nog niet beslist of die echt van Audi wordt, of uitgeleend door McLaren.

Vreemde statistieken vind ik die Bortoleto.
Niet zo heel speciaal, tot hij in F3 komt en daar dadelijk kampioen wordt, en het jaar erop F2 kampioen...

Dan moet je even opnieuw kijken voor je hier ganse epistels neerpent.
Op zich heeft hij gelijk.
Verstappen en Ocon hebben geen enkele mogelijkheid gehad om te pitten onder VSC, de eerste die binnen kwam was Piastri (geen idee of Gasly nog de pits in kon).
Russel en Norris zaten al net in de pits als de VSC stopt.
Tegen dat Verstappen en Ocon op snelheid waren op start finish hebben ze hier toch wel wat seconden verloren.

De "gok" was niet pitten onder de volgende SC, en uiteindelijk hadden ze gelijk.

Op zich heeft hij gelijk.
Verstappen en Ocon hebben geen enkele mogelijkheid gehad om te pitten onder VSC, de eerste die binnen kwam was Piastri (geen idee of Gasly nog de pits in kon).
Russel en Norris zaten al net in de pits als de VSC stopt.
Tegen dat Verstappen en Ocon op snelheid waren op start finish hebben ze hier toch wel wat seconden verloren.

De "gok" was niet pitten onder de volgende SC, en uiteindelijk hadden ze gelijk.
Russell en Norris hebben geen seconde voordeel gehaald uit de VSC want ze waren net te laat, iemand anders heeft hjs666 hier eerder al op gewezen en nu herhaalt hij het.

Russell en Norris hebben geen seconde voordeel gehaald uit de VSC want ze waren net te laat, iemand anders heeft hjs666 hier eerder al op gewezen en nu herhaalt hij het.
https://ibb.co/VxLY28k

Net wel net niet, punt blijft geldig.
Ze moeten zich niet aan de VSC speed limit houden vanaf de entry line (of hoe de correcte naam ook is?)
Russel rijdt net op de perfecte snelheid wanneer de VSC stopt en echt letterlijk op de start van de pitlane, Verstappen rijdt op dat moment niet instant aan race snelheid he.
Geen seconde, neen dat niet.
Als ik zeg 2 of 3 zal het niet veel schelen, geen groot voordeel, maar het is er wel.

Ik denk dat je deze post bedoeld ?

Lees eens goed wie hij gequoot heeft,ik heb deze welk een like gegeven ja.
Als het effectief zo is mag jezelf je advies opvolgen ;) .
Als het ander post is,je mag er altijd naar verwijzen .
Als je mijn epistels niet wilt lezen,het staat u vrij om bij de instellingen mij aan uw negeerlijst toe te voegen.

Ik probeer gewoon mijn visie zo goed en kwaad mogelijk te beargumenteren.
De discussie gaat er niet over wie het meeste talent heeft,wie de beste/snelste is maar over het feit dat sommigen hier beweren dat er 100% rode vlag ging komen en dat Verstappen zonder de rode vlag ook had gewonnen.
Mag ik daarmee niet akkoord gaan en proberen uit te leggen waarom?
Is er dan een limiet op het aantal woorden dat je mag gebruiken?
Ik ben inderdaad bij mijn standpunt gebleven en vaak in herhaling gevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan