FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Norris volgende race niet minstens 3 punten meer pakt als Max is hij al kampioen met nog 2 races en sprint te gaan
Norris moet Max elk weekend met 21 punten outscoren. Not gonna happen.

Elke race moet je het doen met de omstandigheden van die race en het er het beste van maken.
Allez, je kan nu toch niet ontkennen dat hij het fenomenaal gedaan heeft en het 100% verdiende om te winnen?
Nogmaals ik erken de racekwaliteit van Max en niet alleen vandaag maar ik vind gewoon dat hij te weinig weerstand heeft gekregen van anderen that"s all.
Hij is uitstekend rijder maar is gewoon soms te agressief en arrogant.

Driver of the day is verdiend Max, maar Derp of the Day is toch wel Stroll, by a landslide.

Deze had ik nog niet gezien. Ik zag enkel zijn spoor dat hij had nagelaten in de grindbak. Ik vond het toen al wel wat vreemd waarom hij zo'n pad koos.

Maar nu ik de move zelf zie. WTF? Wat was hij denkende? Op F1-niveau zo'n ongelofelijke stoot uithalen en er mee wegkomen. Only happens with Stroll.

"I got beached." heerlijk.

Over de race zelf: Verstappen toont zijn klasse nog maar eens. Ferm gereden..

Norris zijn interview. Ik heb geen fouten gemaakt...Ge moet maar durven. Valse start, bij herstart 2de worden, er afrijden en ga maar verder.

Goede leerschool dit jaar voor hem. Ik denk persoonlijk dat elke coureur daar een beetje door moet

Norris zijn interview. Ik heb geen fouten gemaakt...Ge moet maar durven. Valse start, bij herstart 2de worden, er afrijden en ga maar verder.

Goede leerschool dit jaar voor hem. Ik denk persoonlijk dat elke coureur daar een beetje door moet
Ik vond het inderdaad ook allemaal maar zwak gezegd.

Het itv met Norris was vrij cringe. Vooral dat zinnetje ''It's not talent, it's just luck.''
Ik moest ff checken of ik dat wel goed verstaan had.

Hij vergeet wel ff dat het niets met geluk of pech te maken had dat hij zich liet passeren door Russell bij de start, en daar vervolgens niet voorbij geraakte. Ook op 't einde dat plaatsverlies was volledig zijn eigen verantwoordelijkheid. Niet dat ik hem dat allemaal zwaar verwijt wegens de omstandigheden. Maar dan moet hij later ook niet afkomen met dat het allemaal alleen maar met geluk te maken heeft.

Net die aborted start eens herbekeken vanuit de cockpits van Norris en Russell.
Het laatste dat de pitwall aan Norris communiceert is: ''last cars approaching grid''. Erna vetrekt hij gewoon. Ze melden hem nooit dat hij moet blijven staan.
Bij Russell is het nog beter, daar zeggen ze letterlijk ''Start aborted, so normal pulaway''

Duidelijk fouten van de teams dus.

En... nog altijd geen beslissing over de foutieve starts? Mag allemaal?

Norris slechte verliezer zeg...

Laatst bewerkt:
Oké, Verstappen had geluk met de rode vlag, maar alles wat daarna volgde had niks met geluk te maken. En ik moet niet veel hebben van Max.

Heel klein van Norris, how to lose a fanbase in six months.

Het zal wel frustratie zijn, maar er komen wel vaker van dat soort opmerkingen uit z'n mond. Onlangs ook tegen Hamilton over dat die altijd de snelste auto had. Kan best zijn, maar die had met die snelle McLaren wel hoger gestaan in het WK intussen.

Ik had toch ook nog gehoopt dat Norris nog tot het einde zou strijden voor de titel en stiekem ook dat hij het ging winnen. Maar vandaag toonde hij toch ook dat hij het helemaal niet verdient, en dan heb ik het nog maar enkel op basis van wat er op het circuit gebeurd is. Toch best wel cringe interviews die dat idee enkel versterken.

ok, max had geluk met die rode vlag, maar hij rijdt wel ff 18+ sec los van de 2e, terwijl de rest aan het sukkelen is. Die had ook nog gewonnen zonder die ene rode vlag.

Sainz tijdens L33
Ricky, these are not new inters. Which inter is this? Hellooooooo??
Kapot lachen dat laatste stukje uit dat bericht :rofl:
Max verdiend winnaar en zelfs zonder die chance met de rode vlag zag ik hem nog strijden voor een podium en misschien P1. Norris mag wat meer aan introspectie doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan