N nokeyboard Well-known member 3 november 2024 #1.682 Slackmans zei: Verstappen gokt op een rode vlag hé, en dat is zeker niet onrealistisch met dit weer. Klik om te vergroten... Sowieso sffs een crash . Perez toevallig
Slackmans zei: Verstappen gokt op een rode vlag hé, en dat is zeker niet onrealistisch met dit weer. Klik om te vergroten... Sowieso sffs een crash . Perez toevallig
vloet Well-known member Crowdfunder FE Supporter 3 november 2024 #1.683 The Magical Taz zei: Inters. WTF. Klik om te vergroten... Dat begrijp ik ook totaal niet.
Silence Well-known member 3 november 2024 #1.684 Slackmans zei: Verstappen gokt op een rode vlag hé, en dat is zeker niet onrealistisch met dit weer. Klik om te vergroten... Sector 1 is toch wel enorm enorm nat @nokeyboard volgens mij is Perez de enige op full wet?
Slackmans zei: Verstappen gokt op een rode vlag hé, en dat is zeker niet onrealistisch met dit weer. Klik om te vergroten... Sector 1 is toch wel enorm enorm nat @nokeyboard volgens mij is Perez de enige op full wet?
sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.685 Nu wel safety car... degoutant man!! Gratis pitstop voor Norris.
S Slackmans Well-known member 3 november 2024 #1.688 Serieuze gok wel van Verstappen. Als er een rode vlag komt, wint die de race gewoon dankzij deze gok denk ik. Zo niet, verliest hij heel wat plaatsen.
Serieuze gok wel van Verstappen. Als er een rode vlag komt, wint die de race gewoon dankzij deze gok denk ik. Zo niet, verliest hij heel wat plaatsen.
sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.690 Dookie zei: Wat is de FIA allemaal aan het doen?? Klik om te vergroten... This is getting manipulated man!
Dookie zei: Wat is de FIA allemaal aan het doen?? Klik om te vergroten... This is getting manipulated man!
Silence Well-known member 3 november 2024 #1.691 sniper80 zei: Nu wel safety car... degoutant man!! Gratis pitstop voor Norris. Klik om te vergroten... Staat toch allemaal los van elkaar? VSC was voor Hulkenberg, dit is voor de veiligheid (logisch als je sector 1 ziet ) @Slackmans er zou minder ipv meer regen komen
sniper80 zei: Nu wel safety car... degoutant man!! Gratis pitstop voor Norris. Klik om te vergroten... Staat toch allemaal los van elkaar? VSC was voor Hulkenberg, dit is voor de veiligheid (logisch als je sector 1 ziet ) @Slackmans er zou minder ipv meer regen komen
fcberke Well-known member 3 november 2024 #1.692 Russel die zoals mijn bomma aan het rijden was waardoor Norris er gewoon voorbij raakt op een recht stuk?
Russel die zoals mijn bomma aan het rijden was waardoor Norris er gewoon voorbij raakt op een recht stuk?
sniper80 Well-known member 3 november 2024 #1.693 Ocon en Verstappen worden hier gewoon serieus genaaid door de FIA. Alpine 1 en 3
vloet Well-known member Crowdfunder FE Supporter 3 november 2024 #1.694 Voer voor de conspiracy theorists: Norris haalt Russell in en vlak erna SC
S Slackmans Well-known member 3 november 2024 #1.695 Gaat toch nog wel even duren vooraleer de piste droog genoeg is?
Neef Jo Well-known member 3 november 2024 #1.696 Ocon was aan het vliegen in de regen, had +7 seconden op Verstappen, echt belachelijke safety car.
Dookie Well-known member 3 november 2024 #1.699 Ik snap die SC hier niet? Gewoon naar full wets gaan of red flag?