Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ze direct rood geven wanneer iedereen doorheeft dat het rood wordt, dan wordt Verstappen nooit uit de top 15 gereden door de andere die hun rondje wel mogen afmaken.
Dat is wel zo, maar is natuurlijk altijd zo al geweest. Track position tijdens een kwali is ook belangrijk, dat is het risisco als je te lang wacht om een ronde neer te zetten.
Brazilië stelt zelden teleur. Wat een track ook
Stiekem hoop ik dat Tsunoda of Lawson 'm nog op pole zet seffens, maar ze gaan het hier bij houden denk ik en afvlaggen.
De race is over 4u45, wordt nog hard werken voor de mecaniciens.
Ivm de race, er zouden sowieso altijd supportraces moeten zijn, die zouden nu het circuit raceable kunnen houden. Deze race moet echt doorgaan, wordt sowieso epic.
Kans dat ze lang op Wets gaan rijden is toch wel echt klein gezien de kwaliteit van die banden. Als ze het al nauwelijks "durven" in quali's gaan ze het zeker niet doen in een race.
Kans dat ze lang op Wets gaan rijden is toch wel echt klein gezien de kwaliteit van die banden. Als ze het al nauwelijks "durven" in quali's gaan ze het zeker niet doen in een race.
Daar vrees ik ook voor, zeker als ge naar het verleden kijkt. Maar vandaag gaat het de ganse dag regenen (90% kans elke uur op regen) dus ik mag hopen dat ze niet gaan uitstellen. Na de race gaat het misschien zelfs stormen dus het is belangrijk dat ze gewoon om half 5 starten.