FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom ongelooflijk? Zo is het toch altijd geweest in F1? Lando had gewoon de positie terug moeten geven en nog eens proberen.
Russell krijgt een belachelijke penalty omdat hij Bottas van de baan dwingt.
Norris krijgt een penalty omdat hij door Verstappen van de baan gedwongen wordt.

allez ja, als Verstappen binnen de baan wilt blijven, dan moet hij harder remmen, en ligt Norris zeker voor aan de apex. nu mikt Verstappen op Norris van de baan te dwingen, geeft minder brake pressure, waardoor hij net genoeg voor ligt, en Norris de penalty krijgt.

Da's ook iemand van de baan dwingen, en hem een tijdstraf aannnaaien.

Ok inhalen buiten track mag niet, maar er iemand afduwen ook niet he. Norris was er dacht ik toch wel naast en wordt dan buiten de baan gedwongen door Verstappen. Dat ze Verstappen dan in de safetycar zetten als je hem toch langs geen kant mag passeren.

Ik snap de ballen nog van die penalty's...

Russel....

Max doet zijn typische move. Rem te laat zodat je aan de apex voor hangt. Dan maakt het niet meer uit of je op de baan blijft...
Lando had hem misschien moeten voorlaten, en dan klagen. Dan had Max misschien penalty gekregen?

Kom daar nog maar eens aan uit als piloot.

Man man wat een zever, Verstappen duwt Norris 2x van de baan, geen penalty. Norris wordt van de baan geduwd door een divebomb van Verstappen die nooit de bocht ging halen, 5 seconden penalty.

Fuck FIA, echt waar. En inderdaad, leg daar gewoon gravel, probleem opgelost.

Ze zouden beter inderdaad gewoon overal gravel leggen, of muren/vangrails/weet ik veel wat.

Zodat je niet van die situaties kunt krijgen.

Damn, wat een geweldige dag als Ferrari fan zijnde ! Deze 1-2 had ik nu toch wel niet zien aankomen. Charles heeft zoals eerder hier aangegeven zijn niveau serieus opgekrikt en Sainz zat er dit weekend ook heel goe bij. Tis doodzonde dat Ferrari tussen Monaco en Zandvoort zo heeft zitten kloten.

En tjah, die penalty voor Lando... Uiteraard is dat een compleet belachelijke penalty... De FIA die er voor de miljoenste keer een klucht van maakt. Het gaat ook nooit veranderen... Hopelijk snel overal grindbakken want echt, ik kan het niet meer aanzien met die runoffs en om dan zo'n situaties zoals met Lando en Max te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan