Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond dat die eerder geluk had vandaag. Had die Russel er niet tussen gezeten, was de kans groot dat Norris gewoon had.Holy shit, Verstappen was schitterend vandaag.![]()
Ja, maar tire deg is hoger in de trein. Dat Verstappen er direct over kon was zijn redding. Norris moest sowieso een ronde langer wachten en toen had hij al een tire disadvantage.Verstappen moest Russell ook voorbij? Dat Norris daar langer over deed (in de beste wagen) zegt toch ook iets?
Inderdaad, Verstappen wint van de snellere McLaren/Norris door een betere start, betere strategie van Red Bull en het fenomenaal doseren van zijn banden. Als je wil zien hoe goed die wagen is, Perez eindigt op een minuut, Piastri op een halve minuut van Norris.Holy shit, Verstappen was schitterend vandaag.![]()
Max was wel ok vandaag, maar die heeft toch gewoon veel betere wedstrijden gereden?
ja, maar nu lijkt het alsof ik zeg dat Max niet goed gereden heeft?

ik zeg dat hij al véél betere wedstrijden gereden heeft.
Inderdaad. Volledig mee akkoord.ja, maar nu lijkt het alsof ik zeg dat Max niet goed gereden heeft?
ik zeg dat hij al véél betere wedstrijden gereden heeft. Idd, Norris had moeten winnen, maar het lag aan Norris en Russell dat Norris niet gewonnen heeft. Niet aan Max.
Max reed gewoon een wedstrijd zoals hij er al zovele gereden heeft. Goed, degelijk, maar als we over 10 jaar lijstjes met de beste GP's van Verstappen gaan maken, zal deze er niet in voor komen.
En dus vind ik een superlatief als "schitterend" een beetje raar.

Tot hier toe lijkt het wel zo.Eens zien of die gravelgreppels gaan helpen.