FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Pff, dan toon je toch gewoon dat je niet leest wat er geschreven wordt he?

Nog eens, als daar intern bepaalde zaken zijn gebeurd en er is letterlijk afgesproken dat Max niet moet opzijgaan voor Perez dan heeft het niet luisteren naar een TO weinig te maken met "onprofessioneel" of "een persoonlijke rekening vereffenen" en is het vooral RBR dat de onderlinge afspraken niet respecteert. En dan is DAT onprofessioneel.

Ik zeg niet dat het per sé zo gebeurd is, maar we weten dat niet. Maar dat het tout court ongeacht wat er gebeurd is onprofessioneel is, dan ga je te kort door de bocht.

Dan ga ik maar te kort door de bocht.

Edit:

heb dit ook gelezen hoor ;)

Dan ga ik maar te kort door de bocht.

Maar dat is toch niet iets waar we hier als volwassen non-hooligan mensen mee tevreden moeten zijn? Er zijn achter gesloten deuren gesprekken geweest, waarvan we de inhoud niet kennen, noch de afspraken die er gemaakt zijn. Dan moet je toch gewoon erkennen dat hier twee kanten aan het verhaal zijn en dat het evengoed RBR kan zijn dat Max een vraag stelde die ze nooit hadden mogen stellen op basis van eerdere afspraken?

Misschien kunnen we ook nog eens de discussie over Abu Dhabi starten? :unsure:

Hopelijk kan Perez nog enkele races in de buurt van Max blijven en hebben ze eens een echt gevecht voor positie. Maar ik vrees ervoor..

Max mag wel (al dan niet terecht) openlijk kritiek hebben op het team.
Dat is toch ook niet normaal.
Hamilton doet toch net hetzelfde niet? Hij heeft sinds het slecht gaat, zijn team ook al meermaals 'openlijk en publiekelijk' afgebroken.
Die gasten hun EGO is enorm.

Voor de liefhebbers: Verstappen is de 12H van Sebring aan het rijden met zijn iRacing team (Team Redline). Staat al 10 seconden los van de 2e in hun klasse (GTD) :unsure:

Je kan ook via hun Twitch kanaal volgen.

Edit: kort na mijn comment lag hij eruit, netcode die voor een botsting heeft gezorgd jammer genoeg.

Laatst bewerkt:
Misschien kunnen we ook nog eens de discussie over Abu Dhabi starten? :unsure:

Hopelijk kan Perez nog enkele races in de buurt van Max blijven en hebben ze eens een echt gevecht voor positie. Maar ik vrees ervoor..
Perez is kansloos en mag eens winnen als er iets gebeurt zoals de vorige GP. Op nr seizoen 2024. Hopelijk dan wel teams die dichter komen.

Velen die niet begrepen waarom Hulkenberg nog kansen krijgt, maar toch indrukwekkend wat die toont?

Hopelijk een andere leider na lap 1 morgen, dat het nog wat spannend wordt voor P1

Ferrari pitwall heeft weer zitten blunderen? Vasseur heeft nog veel kuiswerk daar.

Sainz appeared to be concerned about getting in the way of his team mate before the long back straight and decided to pull over on the exit of turn four to allow Leclerc through. This prevented him from impeding Leclerc but also denied him a possible slipstream along the straight. After letting Leclerc by, Sainz was then informed multiple times that both Fernando Alonso and George Russell behind him on track were on ‘push’ laps, when both were actually on ‘build’ laps.

Sainz backed off on the run to turn 11 to allow Alonso by, only to find the Aston Martin driver slowed to prepare for his flying lap in the final corners. This forced Sainz to back off further to build a gap to Alonso so he could begin his final push lap in clear air.

Dat heeft Charel toch wel zelf gezocht zunne. Hij had moeten weten dat dat niet ging lukken.

Max is duidelijk wat volwassener geworden. Hij weet blijkbaar welke gevechten hij best uit de weg gaat.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan