FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
hoeveel keer is dat nu al dat ze SC geven, leider pit, en dan rode vlag, zodat al de rest een gratis bandenwissel krijgt?

hoeveel keer is dat nu al dat ze SC geven, leider pit, en dan rode vlag, zodat al de rest een gratis bandenwissel krijgt?
Ik probeer men vrouw uit te leggen waarom Russell p7 moet vertrekken maar ze blijft erbij dat dit vervalsing/oneerlijk is.
Waarom niet gewoon de posities vanaf het moment van de crash/gele vlag zegt ze. Nja...

Ik probeer men vrouw uit te leggen waarom Russell p7 moet vertrekken maar ze blijft erbij dat dit vervalsing/oneerlijk is.
Waarom niet gewoon de posities vanaf het moment van de crash/gele vlag zegt ze. Nja...
Als iedereen dan toch een gratis pit krijgt, dan lijkt me dat een vrij eerlijke regel idd

mja, het is toch ergens oneerlijk he. als je rode vlag wilt omdat er wat gravel op de baan ligt, be my guest. maar doe dat dan direct he, het is niet alsof dat er nà die pitstops op gekomen is.
Russel had de pace om te winnen, maar gaat nu moeite hebben om op het podium te komen, omdat bepaalde regels gewoon lomp zijn, en beslissingen te laat genomen worden.

en Verstappen is toch een zaag als hij niet 100% zijn goesting krijgt...

Als iedereen dan toch een gratis pit krijgt, dan lijkt me dat een vrij eerlijke regel idd
mja, Russel en Sainz kunnen idd ok nog eens banden wisselen, maar die zijn natuurlijk wel al die posities kwijt van die eerste pitstop

mja, Russel en Sainz kunnen idd ok nog eens banden wisselen, maar die zijn natuurlijk wel al die posities kwijt van die eerste pitstop
Ik bedoel dat ze gelijk heeft. Tijdens die rode vlag gewoon terug naar situatie op moment crash. En iedereen zijn gratis pitstop.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan