Nu pas kunnen kijken, gelukkig het nieuws kunnen vermijden.
Die SC was echt belachelijk. Ok, het is knap van AM en Alonso en ik supporter best wel voor hem, maar dat was toch gigantisch in hun voordeel. Er zou imo toch een regel moeten zijn dat een tijdstraf niet onder SC zou mogen uitgevoerd worden.
Dat ze vervolgens 30 ronden niks zeggen en dan na de race plots 10sec penalty gaan geven is heel vreemd, maar mss was er pas na of helemaal op het einde van de race een klacht van Mercedes? Het was ook pas toen dat ze vroegen aan Russel om binnen de 5 sec te blijven van Alonso. Am vertelde het toen ook aan Alonso, dus mss hadden zij net dan het bericht gekregen van een klacht/onderzoek.
De SC ook in het voordeel van de Mercedessen tov de Ferrari's, die waren daardoor toch serieus gejost.
Verder zal het vooral leuk worden voor de 3de plaats, hoewel ik hoop dat Perez en Max toch gaan mogen strijden en tegen elkaar racen de komende races. Mocht Max mss nog eens pech hebben in quali of race de komende races kan het toch nog leuk worden.
En dat Max nog voor die snelste ronde gaat is toch gewoon normaal? Waarom je dat belachelijk of kinderachtig zou vinden, beats me.