Na 1 ronde was het al duidelijk, vanaf nu telt RB niet meer mee en is plaats 3 de echte winnaar voor mij.![]()
We hebben Formule1 AI nodig om ze weg te toveren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 1 ronde was het al duidelijk, vanaf nu telt RB niet meer mee en is plaats 3 de echte winnaar voor mij.![]()

Alonso. Dik verdiendWie was eigenlijk driver of the day?![]()

Zo kijk ik al een paar seizoenenNa 1 ronde was het al duidelijk, vanaf nu telt RB niet meer mee en is plaats 3 de echte winnaar voor mij.![]()

Toto zei gisteren in een interview dat hun concept faalt en dat ze gaan switchen dus het seizoen is al gedaan voor Merc.Zoals bijna iedereen verwachtte na de tests… ik zie niemand in staat om RB iets in de weg te leggen. Ik hoop enkel dat Merc een paar goede upgrades kan doen om samen met Ferrari en AM te kunnen strijden voor de ereplaatsen, kwestie dat er toch nog iets te zien ga zijn![]()
wat zou ik die graag eens met evenwaardig materiaal met Verstappen zien battelen.dit toch ook he. die gast wordt constant verguisd, maar blijkbaar kon die vorige week amper staan, en nu rijdt die toch gewoon een goeie wedstrijd. sterk hoor.Proficiat aan Stroll ook voor zijn prestaties kort na een blessure.

Alonso.. deze man jongens.. Voor 41 jaar te zijn deze prestaties neerzetten is indrukwekkend. Prachtig manoeuvre op Hamilton en die reactiesnelheid bij Sainz was ook bewonderenswaardig.
.Hij is nog maar 41 hoor. Je doet bijna alsof hij al met 1 been in het graf staat.Alonso.. deze man jongens.. Voor 41 jaar te zijn deze prestaties neerzetten is indrukwekkend. Prachtig manoeuvre op Hamilton en die reactiesnelheid bij Sainz was ook bewonderenswaardig.
Proficiat aan Stroll ook voor zijn prestaties kort na een blessure.
Dit dus. 41 jaar ben ik ook momenteel. In de fleur van men levenHij is nog maar 41 hoor. Je doet bijna alsof hij al met 1 been in het graf staat...
Om eerlijk te zijn lijkt het me fysiek niet zo zwaar om een moderne F1 wagen te besturen. Ik denk denk dat rijden met een gebroken hand een veel grotere handicap is dan 41 jaar oud te zijn.
Reed Logan Sargeant niet 3 race afstanden op 1 dag tijdens de tests vorige week ? In de jaren '80 was dat niet mogelijk volgens mij. Als je zag hoe die soms uit hun auto's kropen, of er zelfs uit gedragen moesten worden. Dat was toch een heel ander paar mouwen. Akkoord, in die tijd ware de piloten bijlange niet zo getraind als die van nu, maar toch. Ik heb toch de indruk dat het in die tijd toch heel wat harder werken was dan nu.