FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Stroll heeft een goed tempo, maar hij lijkt toch moeite te hebben met het sturen.

tja, ik heb ongeveer hetzelfde voor gehad als hem (maar 10X zo erg), en ik heb nog altijd pijn na het sturen (nu een 1 jaar geleden)

In tegenstelling tot hem hebben mijn beide polsen 3 maand in het gips gezeten.
Dus chapeau, voor een verwend kind doet hij het toch maar

Ben benieuwd of Alonso het zondag ook nog kan waarmaken. Met zijn ervaring zou je denken van wel, als de AM effectief zo goed is.

IMG_0977.jpg

en dan maar hopen dat er niet gesjoemeld is met de wagens voor FP1 he.

ik vind Steiner in DTS toch ook maar een slappe vod, tbh. constant "fuck and fucking", maar als er iets gebeuren is't van "efkes Gene bellen".
die is gewoon chef omdat Gene niet wilt reizen of zo.

Ik vond DTS in 't algemeen minder dit seizoen. De formule begint wat sleet te krijgen imo. Weer teveel Horner naar m'n zin. En te weinig Vettel, wat vreemd is. 3x Silverstone hoefde niet. En Steiner die on screen meermaals als ster van de show wordt aangesproken was te 'on the nose'. De Ricciardo send-off was dan wel weer leuk

Ik ben gestopt na twee seizoenen van DTS. Netflix probeert er een eigen drama van te maken. Is leuk om wat behind the scenes beelden te zien, maar als je elke wedstrijd kijkt dan weet je ook al de helft van wat er gefilmd wordt. Hopelijk gaan ze dit jaar niet meer prutsen met de UI van de live stand met de autonummers zoals vorig jaar, wat was me dat een doorn in het oog. Ik kon de wedstrijden toen amper volgen wie waar zat.

Verder ben ik benieuwd naar AM en Alpine, of ze de hype waard zijn en of ze het ook kunnen volhouden. Haas was vorig seizoen sterk gestart maar zakte snel terug, wat wel spijtig was. En iets minder rode vlaggen bij regenweer mag ook, tegenwoordig zijn ze bang dat er een druppel water valt. Waarvoor heb je anders wet tyres..?

Heel blij dat het weer begint :love:

Als iemand nog een goeie integratie in je agenda zoekt: https://www.f1calendar.com/
Ik heb die een aantal jaren geleden toegevoegd aan mijn Google Calendar en update zichtzelf nog altijd, nog nooit gehad dat er iets niet klopte.

Hoe krijgt ge dat via android in uw calender?

Ik kan in de calendar app nergens iets toevoegen via een link. En in de beschrijving zeggen ze dat ge op "add this calendar" moet klikken in een mail..

Edit: Nevermind, het is gelukt door Google calendar te openen in desktop mode in chrome

rookies alledrie out.
De Vries zet zijn eigen nu wel te kakken, met zijn gedoe vorige week tegen zijn team.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan