FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Als ze nu als sponsor MoneyKilo hadden genomen ipv MoneyGram dan konden ze terug een grotere pitbox permitteren

Ik snap ook niet waarom ze denk dat ie volgende week zou kunnen racen
omdat de precieze aard van zijn blessure als "privé" wordt beschouwd, en het dus niet bevestigd is dat zijn pols gebroken is. laat staan alletwee.
dus 't kan as far as we know ook gewoon niks zijn.

Ik weet het is maar 'testen', maar als Mercedes fan zie ik het toch niet zo positief in :p
Zal zoals de meeste waarnemers wel dachten een saai seizoen worden wellicht. Het gat tussen RB en de rest fiets je niet toe op 1 winter. Maar we laten ons graag verrassen.

Er zou dit jaar ook weer 20% korting zijn op F1 TV pro voor nieuwe accounts maar als ik naar de store ga is het gewoon 64 euro ipv 51. Aanbieding zou nog tot morgenavond moeten gelden nogtans?

Er zou dit jaar ook weer 20% korting zijn op F1 TV pro voor nieuwe accounts maar als ik naar de store ga is het gewoon 64 euro ipv 51. Aanbieding zou nog tot morgenavond moeten gelden nogtans?
Nee. Als je naar de voorwaarden kijkt dan staan er een aantal uitzonderingen waaronder België. Heb wel al van andere Belgen gehoord dat ze info daarover gecontacteerd hebben en daar zeggen ze dat er binnenkort nog kortingen komen voor alle landen.

Aston Martin heeft Drugovich bevestigd indien Stroll niet ok zou zijn volgende week. Volgens bepaalde bronnen heeft hij 2 gebroken polsen en geopereerd is, zou mij verbazen dat hij toch zou rijden. Natuurlijk we weten niet precies wanneer hij dat ongeval voorgehad heeft en wanneer hij geopereerd is.

Wie dus op Stoffel gerekend had is eraan voor de moeite.

27c2db_56c92f4f7bd346649ed5f604fd42ec84~mv2.jpeg

Was een van de moeilijkste bochten.
Maar de moeilijkheid wordt al een tijdje uit alle circuits gehaald.

Een trage maar gestage evolutie naar ovalen.

De toekomst is duidelijk ovale street circuits.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan