Humor ook.Overdrijven is een kunst.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Humor ook.Overdrijven is een kunst.

Lijkt me leuk, moeten we doen voor dit seizoen! Nog nooit meegedaan aan die Fantasy sport varianten.
F1 Fantasy is online. Wie was er beheerder van de BG league?
Ik vrees ervoorIk koester ergens nog een onverklaarbare hoop dat Mercedes verder staat dan ze laten zien.

Wel ja, zoiets blijkbaar. Blijkbaar heeft Alonso vorig jaar ook races gereden met gebrokken botten in zijn hand ;In die huidige F1 wagens kunt ge aan dat stuurtje draaien met 2 vingers zeker...![]()
nl.motorsport.com
Merci!Classic fantasy aangemaakt, 1 team per persoon:
https://fantasy.formula1.com/en/leagues/join/C84Z64ROA09
C84Z64ROA09

Joined!Merci!
Komaan mensen, massaal joinen!!
Stel je team samen om de meeste punten te scoren.
Grijp je kans en eeuwige roem als meest inzichtelijke en grootste F1 kenner van het ganse forum!
... en het is niet moeilijk! Max wint altijd!![]()
toch wel raar hoor.
![]()
Lance Stroll Finally Shares More Details Of His Bike Accident Injuries
Earlier, we reported that Lance Stroll would be back in the cockpit of the AMR23 this weekend at the season opener in Bahrain. In the initial statement, it was revealed he'd had minor surgery on one of his wrists and when he arrived at the paddock this morning, he came wrapped up in a little...wtf1.com
hij zegt dat hij 1 pols wel degelijk gebroken had, maar nog geen 2 weken later kan hij daarmee racen?
Merci! Toegevoegd. Weekend Australië komt goed uit, ik heb dat weekend de vroegeHeel blij dat het weer begint
Als iemand nog een goeie integratie in je agenda zoekt: https://www.f1calendar.com/
Ik heb die een aantal jaren geleden toegevoegd aan mijn Google Calendar en update zichtzelf nog altijd, nog nooit gehad dat er iets niet klopte.
:')Da's het nadeel aan Play Sports i.p.v. F1TV he, ik kan de FP niet zien.Piastri gaat brokken maken dit weekend, dat is al wel duidelijk.