Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie? Of mag dat niet publiekelijk geweten zijn?Het is 24u van Zolder dit weekend. 't is maar een tip.
En er rijdt minstens 1 BG'er mee.
Pfff andere jaren zou ik na de zomerstop zitten popelen om F1 weer te zien, maar dit jaar niet. Op de eerste plek omdat het Nederland is en alles wat daar bij komt, op de 2e plek circuit totaal ongeschikt voor f1, op de 3e plek omdat behoudens pech de winnaar toch al gekend is. Nee voor mij hoeft het dit weekend niet. Hoop dat de zin weer keert tegen Monza de week erna, maar vrees ervoor.
Wie? Of mag dat niet publiekelijk geweten zijn?
Ik herken mezelf hier ook wel in, ik ga vast wel (uitgesteld) kijken, maar nu doe ik al vaak de "race in 30" als het op dat soort circuits is. En dan het beste van de team radiis, meestal is dat nig het plezantste.Pfff andere jaren zou ik na de zomerstop zitten popelen om F1 weer te zien, maar dit jaar niet. Op de eerste plek omdat het Nederland is en alles wat daar bij komt, op de 2e plek circuit totaal ongeschikt voor f1, op de 3e plek omdat behoudens pech de winnaar toch al gekend is. Nee voor mij hoeft het dit weekend niet. Hoop dat de zin weer keert tegen Monza de week erna, maar vrees ervoor.
Het is 24u van Zolder dit weekend. 't is maar een tip.
En er rijdt minstens 1 BG'er mee.

Zo te zien wordt "Verstappen - Lion Unleashed" vandaag, en deel 2 morgen, niet uitgezonden op NPO1.Voor de geïnteresseerden:
![]()
Binnenkort bij PowNed: Max Verstappen docu's 'Lion Unleashed' en 'Anatomy of a Champion' | TVvisie
Fans van F1-wereldkampioen Max Verstappen kunnen hun hart ophalen, want Omroep PowNed zendt 24 en 25 augustus de documentaire 'Verstappen - Lion Unleashed' uit op NPO 1. Vanaf 18 september zendt PowNed ook de drieluik 'Max Verstappen: Anatomy of a Champion' uit op NPO 3.tvvisie.nl