FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat circuit is totaal ongeschikt voor moderne F1, dus hoop er maar niet op. Dat is zuiver voor de verkoop van bamischijven en kaasbouletten.

Pfff andere jaren zou ik na de zomerstop zitten popelen om F1 weer te zien, maar dit jaar niet. Op de eerste plek omdat het Nederland is en alles wat daar bij komt, op de 2e plek circuit totaal ongeschikt voor f1, op de 3e plek omdat behoudens pech de winnaar toch al gekend is. Nee voor mij hoeft het dit weekend niet. Hoop dat de zin weer keert tegen Monza de week erna, maar vrees ervoor.

Pfff andere jaren zou ik na de zomerstop zitten popelen om F1 weer te zien, maar dit jaar niet. Op de eerste plek omdat het Nederland is en alles wat daar bij komt, op de 2e plek circuit totaal ongeschikt voor f1, op de 3e plek omdat behoudens pech de winnaar toch al gekend is. Nee voor mij hoeft het dit weekend niet. Hoop dat de zin weer keert tegen Monza de week erna, maar vrees ervoor.

Focussen op andere zaken he. Er is een reële kans dat het record van meeste overwinningen op een rij wordt gebroken. Dat is vrij zeldzaam, want zou slechts de tweede keer zijn sinds 1953 dat dit record wordt gebrkoen, dus op zich toch ook interessant om te zien of dat lukt.

Wat mij betreft mag die winning streak dus nog 2 races duren om iets historisch te zien.

Ik herken mezelf hier ook wel in, ik ga vast wel (uitgesteld) kijken, maar nu doe ik al vaak de "race in 30" als het op dat soort circuits is. En dan het beste van de team radiis, meestal is dat nig het plezantste.

Je kunt F1 ook anders bekijken. Ik kijk niet naar F1 enkel om te weten wie er wint. Ik ben veel meer geïnteresseerd wat ze daar allemaal in het middenveld uitsteken.

Wat gaan ze bij Ferrari dit weekend uitsteken? Gaat McLaren zijn progressie voorbehouden? Is Perez eindelijk van de druk verlost? Hoe zit het met Alpine nu dat Szafnauer weg is? Haas en AM brengen updates naar Zandvoort.

Toch veel "verhalen" om te volgen.

Het is 24u van Zolder dit weekend. 't is maar een tip.
En er rijdt minstens 1 BG'er mee.

Steve rijdt op een E46 M3. Ferme wagen maar ook nog met manuele bak. Gaat moeilijk worden om daar iets mee te kunnen realiseren helaas. Teveel PK geweld in die klasse.

Ikzelf op de Supra GT4 EVO. Ook daar, geen BOP, BMW's zijn the ones to beat maar intrinsiek zijn ze aanzienlijk sneller zonder BOP. Soit, we zien wel hoe het evolueert en als de auto for whatever reason DNF krijgt, kan ik nog altijd F1 kijken :laugh:

Voor de geïnteresseerden:
Zo te zien wordt "Verstappen - Lion Unleashed" vandaag, en deel 2 morgen, niet uitgezonden op NPO1.
Geen opgave van reden gevonden...
Wel
Momenteel "Deze uitzending is niet beschikbaar" ... misschien later wel beschikbaar ??
Edit: Ah nee, ondertussen komt er "Helaas is deze documentaireserie niet beschikbaar op 2Doc.nl."

Oef, net wanneer Sargeant eindelijk eens iets laat zien, rijdt hij meteen erna de muur in. Als er twijfel was om hem volgend jaar nog aan te houden, is die nu wel bijna weg bij Williams denk ik.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan