nokeyboard
Well-known member
Echt klote voor Piastri. Jammer
11 races op rij voor Red Bull. 20 op 21.
Zzzzz
11 races op rij voor Red Bull. 20 op 21.
Zzzzz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je bij de SC toch nog een 2e stop maakt moet je toch altijd naar soft gaan? Vrijwel iedereen rond de Ferrari's stond op die moment op soft of ging er naartoe gaan. Plekken verlies je sowieso. Je moet ze dan op zijn minst nog proberen weer goed te maken, en als dat dan maar is met een used soft er op te leggen dan is het maar zo. Die zouden het nog wel 19 ronden waarvan x-aantal achter SC uitgehouden hebben. De race was toch al verkloot met die 2e stop (en in feite al bij de 1e van Leclerc die veel te vroeg was), als je dan toch gokt doe het direct goed vind ik.Het is niet dat omdat de McLaren heel goed ging met die harde banden dat de Ferrari ook zo vlot zou rondgaan met harde banden. En evenzeer is het niet zo dat omdat een Mercedes 28 ronden kan rijden met een zachte band dat de Ferrari dat ook zou kunnen.
Ik weet niet welke strategie jij in gedachten hebt. Medium en daarna soft zou nooit gelukt zijn. Dus zijn ze na de mediums overgeschakeld naar harde banden. Maar het was al heel snel duidelijk dat de Ferrari geen temperatuur kreeg in die harde banden. Dus van de SC gebruik gemaakt om terug over te gaan naar mediums. Misschien was op dat moment soft gelukt, maar misschien ook niet. Ik weet trouwens niet eens of ze nog een zacht setje hadden liggen. Imo hadden ze bij Ferrari weinig andere opties.
meest saaie WDC ooit.Volgens mij willen ze dat gewoon niet via de radio vertellen, maar via communicatie op het stuur. Zo raar lijkt mij dat niet...nog iemand die dat moment opvallend vond bij Ferrari?
Engineer die Sainz zegt dat ze plan B gaan doen, Sainz die zegt dat hij niet meer weet wat plan B is, en de engineer die antwoordt "I'll let you know" (wat dus betekent dat hij dat zelf ook niet meer weet)
of zijn we dit soort dingen al gewoon van Ferrari?
Misschien was hij er geraakt, misschien ook niet. Moest het mislukken zouden ze nog een keertje moeten hebben pitten. Waar zouden ze dan gefinished zijn ?Als je bij de SC toch nog een 2e stop maakt moet je toch altijd naar soft gaan? Vrijwel iedereen rond de Ferrari's stond op die moment op soft of ging er naartoe gaan. Plekken verlies je sowieso. Je moet ze dan op zijn minst nog proberen weer goed te maken, en als dat dan maar is met een used soft er op te leggen dan is het maar zo. Die zouden het nog wel 19 ronden waarvan x-aantal achter SC uitgehouden hebben. De race was toch al verkloot met die 2e stop (en in feite al bij de 1e van Leclerc die veel te vroeg was), als je dan toch gokt doe het direct goed vind ik.
Waarop hopelijk?Hopelijk een gerucht.
![]()
'De Vries vertrekt per direct bij AlphaTauri'
Nyck de Vries vertrekt per direct bij AlphaTauri na een puntloos seizoen in de Formule 1. Ontdek wie zijn mogelijke opvolgers zijn en de impact op het team.www.gptoday.net
Ze hebben de luxe niet meer om geduldig te zijn. Met Perez zijn huidige vorm moet er een drukmiddel zijn vanuit AT. De Vries is dat sowieso al niet, en ik weet niet of Perez van Tsunoda echt schrik moet hebben eigenlijk.Hopelijk een gerucht.
![]()
'De Vries vertrekt per direct bij AlphaTauri'
Nyck de Vries vertrekt per direct bij AlphaTauri na een puntloos seizoen in de Formule 1. Ontdek wie zijn mogelijke opvolgers zijn en de impact op het team.www.gptoday.net

Wordt tijd dat Lando eens een GP wint, zodat mensen niet meer twijfelen over zijn talentGeen Dutch GP voor Nyck. Of Ric het nu beter gaat doen in dat kreng van een AT is nog maar de vraag. Was zeker niet overtuigd van zijn stint bij McLaren tegen Norris.

Geen Dutch GP voor Nyck. Of Ric het nu beter gaat doen in dat kreng van een AT is nog maar de vraag. Was zeker niet overtuigd van zijn stint bij McLaren tegen Norris.
Waarvoor moeten ze hem juist bedanken?Bij McLaren lijkt me nu wel een combo van een auto design dat hem niet lag én Norris die gewoon ook wel echt goed is.
Overigens, op de social media van RB of AT staat precies zelfs geen bedankje voor De Vries?