Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder die SC was het voor mij een leuker podium, maar een saaie race.Maar ik versta Ferrari toch ook niet qua strategie. Beginnen op Medium en dan naar Hard tot daar aan toe. Om dan na amper 5 ronden een SC te hebben en ze nog eens te willen binnen halen om ze weer op medium te zetten terwijl ze met die hard perfect hadden kunnen uitrijden. En als je dan ziet dat Russell op een gebruikte soft 28 ronden rijdt had dat misschien ook wel gelukt met een soft.nog iemand die dat moment opvallend vond bij Ferrari?
Engineer die Sainz zegt dat ze plan B gaan doen, Sainz die zegt dat hij niet meer weet wat plan B is, en de engineer die antwoordt "I'll let you know" (wat dus betekent dat hij dat zelf ook niet meer weet)
of zijn we dit soort dingen al gewoon van Ferrari?
Waar moet sainz heen dan?Maar ik versta Ferrari toch ook niet qua strategie. Beginnen op Medium en dan naar Hard tot daar aan toe. Om dan na amper 5 ronden een SC te hebben en ze nog eens te willen binnen halen om ze weer op medium te zetten terwijl ze met die hard perfect hadden kunnen uitrijden. En als je dan ziet dat Russell op een gebruikte soft 28 ronden rijdt had dat misschien ook wel gelukt met een soft.
Heb de indruk dat Sainz het meer dan beu is. Toen ze hem wouden binnenhalen bij de SC had hem zo iets van "bekijk het zelf en laat het mij weten of ik binnen moet komen" in heel die discussie. Uiteindelijk houden ze hem dan wel buiten. En gisteren bij de qualifying klonk hij ook niet helemaal tevreden. Ik zie die niet nog een jaar blijven.
Het is niet dat omdat de McLaren heel goed ging met die harde banden dat de Ferrari ook zo vlot zou rondgaan met harde banden. En evenzeer is het niet zo dat omdat een Mercedes 28 ronden kan rijden met een zachte band dat de Ferrari dat ook zou kunnen.Maar ik versta Ferrari toch ook niet qua strategie. Beginnen op Medium en dan naar Hard tot daar aan toe. Om dan na amper 5 ronden een SC te hebben en ze nog eens te willen binnen halen om ze weer op medium te zetten terwijl ze met die hard perfect hadden kunnen uitrijden. En als je dan ziet dat Russell op een gebruikte soft 28 ronden rijdt had dat misschien ook wel gelukt met een soft.