FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Die Haas toch nog goed vr iets deze GP :)

Begrijp toch ook niet goed waarom ze niet meteen safety car geven. Is niet de eerste keer.

Haha Lando zen reactie. Jammer om uw podium zo te zien wegslippen. Zien ze bij Mclaren ni dat Russell bijna 30 ronde op softs rijdt

Edit: Mclaren toch wel snel op die harde band ze

Laatst bewerkt:
Norris lijkt het wel te doen.
Die kerel heeft zoveel talent/pace.

Jammer dat Ferrari Sainz weer volledig in de zak zet.

Markko die bijna op de vuist gaat met een journalist omdat hij niet op de eerste rij aan parc fermé mag staan :laugh:

Als McLaren de Softs had gekozen waren hun banden nog vroeger gekookt dan die van Hamilton en zat er misschien nooit een podium in. Bedankt Haas voor een spannende laatste helft van de race, ten koste van Piastri zijn P3. Voor wat hoort wat zeker :P Zonder die SC was het voor mij een leuker podium, maar een saaie race.

Weer een sterke race van Albon, hopelijk krijgt die toch volgend jaar een betere auto onder zijn gat. Bij Williams of desnoods een ander team.

nog iemand die dat moment opvallend vond bij Ferrari?

Engineer die Sainz zegt dat ze plan B gaan doen, Sainz die zegt dat hij niet meer weet wat plan B is, en de engineer die antwoordt "I'll let you know" (wat dus betekent dat hij dat zelf ook niet meer weet)

of zijn we dit soort dingen al gewoon van Ferrari?

Mooi om McLaren terug vooraan te zien, dat belooft voor Spa-Francorchamps, en misschien ook al wel Hongarije, al verwacht ik Aston Martin daar terug meer vooraan.

nog iemand die dat moment opvallend vond bij Ferrari?

Engineer die Sainz zegt dat ze plan B gaan doen, Sainz die zegt dat hij niet meer weet wat plan B is, en de engineer die antwoordt "I'll let you know" (wat dus betekent dat hij dat zelf ook niet meer weet)

of zijn we dit soort dingen al gewoon van Ferrari?
Maar ik versta Ferrari toch ook niet qua strategie. Beginnen op Medium en dan naar Hard tot daar aan toe. Om dan na amper 5 ronden een SC te hebben en ze nog eens te willen binnen halen om ze weer op medium te zetten terwijl ze met die hard perfect hadden kunnen uitrijden. En als je dan ziet dat Russell op een gebruikte soft 28 ronden rijdt had dat misschien ook wel gelukt met een soft.

Heb de indruk dat Sainz het meer dan beu is. Toen ze hem wouden binnenhalen bij de SC had hem zo iets van "bekijk het zelf en laat het mij weten of ik binnen moet komen" in heel die discussie. Uiteindelijk houden ze hem dan wel buiten. En gisteren bij de qualifying klonk hij ook niet helemaal tevreden. Ik zie die niet nog een jaar blijven.

ik denk dat geeneen van beide rijders bij Ferrari gelukkig zijn. echt professioneel gerund kan je dat team toch niet noemen he.

Maar ik versta Ferrari toch ook niet qua strategie. Beginnen op Medium en dan naar Hard tot daar aan toe. Om dan na amper 5 ronden een SC te hebben en ze nog eens te willen binnen halen om ze weer op medium te zetten terwijl ze met die hard perfect hadden kunnen uitrijden. En als je dan ziet dat Russell op een gebruikte soft 28 ronden rijdt had dat misschien ook wel gelukt met een soft.

Heb de indruk dat Sainz het meer dan beu is. Toen ze hem wouden binnenhalen bij de SC had hem zo iets van "bekijk het zelf en laat het mij weten of ik binnen moet komen" in heel die discussie. Uiteindelijk houden ze hem dan wel buiten. En gisteren bij de qualifying klonk hij ook niet helemaal tevreden. Ik zie die niet nog een jaar blijven.
Waar moet sainz heen dan?

Die heeft weinig opties momenteel hè

Het is niet dat omdat de McLaren heel goed ging met die harde banden dat de Ferrari ook zo vlot zou rondgaan met harde banden. En evenzeer is het niet zo dat omdat een Mercedes 28 ronden kan rijden met een zachte band dat de Ferrari dat ook zou kunnen.
Ik weet niet welke strategie jij in gedachten hebt. Medium en daarna soft zou nooit gelukt zijn. Dus zijn ze na de mediums overgeschakeld naar harde banden. Maar het was al heel snel duidelijk dat de Ferrari geen temperatuur kreeg in die harde banden. Dus van de SC gebruik gemaakt om terug over te gaan naar mediums. Misschien was op dat moment soft gelukt, maar misschien ook niet. Ik weet trouwens niet eens of ze nog een zacht setje hadden liggen. Imo hadden ze bij Ferrari weinig andere opties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan