FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Aston Martin zijn toch echt wel terrein aan het verliezen tov de concurrentie.
LIjkt inderdaad zo te zijn. Denk dat Merc&Ferrari vooral zwak begonnen zijn. Luistert hier iemand naar de beyond the grid podcast? Onlangs was er podcast met hun technisch director. En ook eentje met James Vowles (van Merc naar Williams) die best goed uitlegt waarom het voot Williams zelfs met budget cap zo moeilijk is om naar de top te raken

Amai ik dacht even dat Norris pole ging pakken maar Verstappen zet orde op zaken. Ik hoop wel dat Mclaren weer ooit teruggaat naar hun full silver livery want die zijn echt vet.

Mooi dat McLaren terug is, althans toch in de kwalificatie, even de race afwachten...
Piastri doet met gelijke wapens niet veel onder voor Norris blijkbaar.
Aston Martin de grote verliezer van de ontwikkelingswedloop. Van 2de team naar 6de team in de pikorde, zelfs Williams lijkt hen voorbij.

Als McLaren, Williams, Mercedes, Ferrari hun vooruitgang blijven voortzetten dit seizoen dan gaan die misschien nog voorbij Verstappen geraken nu dat Red Bull niet meer aan deze wagen werkt.

Als McLaren, Williams, Mercedes, Ferrari hun vooruitgang blijven voortzetten dit seizoen dan gaan die misschien nog voorbij Verstappen geraken nu dat Red Bull niet meer aan deze wagen werkt.
Misschien zo eens eens weekend, ik geloof nooit dat Red Bull nu alles geeft (of toch Verstappen niet). In ieder geval is het wel mooi te zien dat de pikorde kan veranderen, ik herinner me jaren dat de posities haast altijd paren van dezelfde teams waren en bleven.

Na de zomerstop gaan ze niet veel meer aan hun 2023 wagen veranderen. Meeste teams zijn al met hun 2024 project begonnen.

DRS verkloot nog maar eens wat een mooi gevecht had kunnen zijn. Maarja.. we hebben in de plaats toch een inhaalmanoeuvre gezien

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan