hjs666
Well-known member
Yep, had die quote ook ergens gelezen,dat is toch een teken dat hij er niks aan doet om een aanrijding te vermijden en dus eigenlijk schuldig pleit.
Je mag best wel hard racen,maar die ingesteldheid hoeft voor mij ook niet.
De FIA mag hem daar toch ook eens over aanspreken.
Al zal Max zich daar niks van aantrekken.
Verstappen is al vrij vaak met zulke dingen weggekomen,Vettel toen nog bij Ferrari kloeg toch dat hij van richting veranderde tijdens het remmen,die race met Kimi in Spa ben ik ook nog niet vergeten.
Zijn duel met Leclerc in Spielberg,duels met Hamilton oa in Monza,Silverstone,Saudi-Arabië en Brazilië zijn ook niet echt onbesproken.
Is hij daarbij altijd in fout,neen maar anderen zie ik dezelfde manoeuvres doen zonder daarbij van de baan te gaan of contact te hebben.
Stroll niet meegerekend.
Hij flirt echt wel met de grens van het toelaatbare.
Je mag best wel hard racen,maar die ingesteldheid hoeft voor mij ook niet.
De FIA mag hem daar toch ook eens over aanspreken.
Al zal Max zich daar niks van aantrekken.
Verstappen is al vrij vaak met zulke dingen weggekomen,Vettel toen nog bij Ferrari kloeg toch dat hij van richting veranderde tijdens het remmen,die race met Kimi in Spa ben ik ook nog niet vergeten.
Zijn duel met Leclerc in Spielberg,duels met Hamilton oa in Monza,Silverstone,Saudi-Arabië en Brazilië zijn ook niet echt onbesproken.
Is hij daarbij altijd in fout,neen maar anderen zie ik dezelfde manoeuvres doen zonder daarbij van de baan te gaan of contact te hebben.
Stroll niet meegerekend.
Hij flirt echt wel met de grens van het toelaatbare.
. En Marko en Horner wisten duidelijk ook wat er aan de gaande was want Verstappen heeft ze duidelijk al op voorhand gewaarschuwd