VN.
Active member
My god thanks! (Moet nog testen wel)Voor de mensen met F1TV: https://beta.f1mv.com/
Heel vlotte manier om meerdere streams tegelijk te openen, inclusief een telemetry kanaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
My god thanks! (Moet nog testen wel)Voor de mensen met F1TV: https://beta.f1mv.com/
Heel vlotte manier om meerdere streams tegelijk te openen, inclusief een telemetry kanaal.
Maar da's dan toch raar? Als je als piloot weet dat je niet na de normale 1+2 ronden binnen gaat komen, en zelfs de hele sessie op de baan gaat blijven, dat je dat niet eens vraagt? Je weet toch wat het plan is?Ik begreep van Marc priestley dat de coureur vaak niet op voorhand weet hoeveel brandstof ze meehebben, en al zeker niet in natte condities.
Gisteren na Q nog Naomi Schiff, ook nog W-series geredenNu ge het zegt ben ik eens gaan zoeken. En Idd, die samenvattingen staan op F1tv. Maar ergens helemaal onderaan of als je zoekt. Ik heb nog nooit zo'n samenvatting zien opduiken tussen de nieuwe video's alleszins.
Zonder live coverage is zoiets gedoemd om te vergaan eigenlijk. Het enige dat ik van de W-series heb gezien is wanneer ze eens een piloot uitnodigen in de F1-shows. Zoals gisteren Kimilainen. En Chadwick hebben ze ook al vaak uitgenodigd.
Maar da's dan toch raar? Als je als piloot weet dat je niet na de normale 1+2 ronden binnen gaat komen, en zelfs de hele sessie op de baan gaat blijven, dat je dat niet eens vraagt? Je weet toch wat het plan is?
van die transcript lijkt het wel of Lambiase niet weet wat hij moet doen, de hele sessie... maar dan nog moet hij zelf toch kunnen inschatten wat het plan is, en hoever hij zit?'We should have finished the penultimate lap': How Verstappen's Q3 went wrong · RaceFans
Max Verstappen's radio messages from Q3 show how Red Bull misjudged their fuel levels and abandoned two laps which might have given them pole.www.racefans.net
Hij kreeg duidelijke info van de pitwall dat hij nog twee flying laps kon doen wat dus niet waar bleek te zijn.
tjah, in F1 wint 1 man alles.Hoe je de kwestie ivm vrouwen hun kansen in F1 draait of keert, het grootste probleem van FW is toch vooral dat 1 vrouw daar alles wint
Ik ben vrij zeker van dat de huidige generatie vooral rekent op de pitwall voor zaken in zake van benzineverbruik. Zeker tijdens kwalificatie met veranderende omstandigheden.van die transcript lijkt het wel of Lambiase niet weet wat hij moet doen, de hele sessie... maar dan nog moet hij zelf toch kunnen inschatten wat het plan is, en hoever hij zit?
Start om 15u05Spa 2.0 incoming
W series is spec, en daarmee zijn we uitgepraat he.tjah, in F1 wint 1 man alles.
en da's razend populair.
alsof Verstappen en Red Bull niet 50% zouden winnen wat er te winnen valt als F1 "spec" zou zijn. enkel de wagen is dan hetzelfde he. en vorig jaar pakte hij de titel met een wagen die (gemiddeld gesproken over het seizoen) even goed was als de Merc.W series is spec, en daarmee zijn we uitgepraat he.
Tja in tennis en meeste andere sporten heb je een mannencircuit en vrouwencircuit. Maar het gaat ook niet zo zijn dat als de nr 1 bij de vrouwen in het tennis alle mannen naar huis gaat spelen. In autosport een dubbel opzetten voor vrouwen/mannen te scheiden is gewoon niet te doen. En om ze op eenzelfde baan/klasse te laten rijden en eventueel te verdelen in een mannen/vrouwen klassement is ook niet mogelijk want je gaat te weinig vrouwen hebben en de verschillen gaan iets te pijnlijk groot zijn.Hoe je de kwestie ivm vrouwen hun kansen in F1 draait of keert, het grootste probleem van FW is toch vooral dat 1 vrouw daar alles wint, en als zij het vroeger opnam tegen een grid vol mannen, bengelde ze ergens achteraan...
Ik vind het zo'n geforceerd gedoe soms. Als er morgen ineens een vrouw opduikt die razendsnel is, en dankzij talent in F1 geraakt, dan juich ik dat met plezier toe, maar dat zit er voorlopig niet in.