FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf met zijn afgebroken voorlaatste ronde had hij pole gehad denk ik wtf doet RB hier, was dit ferrari geweest gingen de clown emojis en memes overal gestaan hebben
Ferrari had hem wel laten uitrijden en dan denken "ja joepie pole!", om dan laatste te mogen starten.
 
  • Leuk
Waarderingen: 100%
Ale, Leclerc pole..... Dat zijn weer een handvol opties om niet naar huis te gaan met de winst: te snel door de banden heen, brakke strategie, crash, probleem met zijn Ferrari :)
 
allez, 't is weer allemaal het team hun fout hoor.
Verstappen wist dat hij niet van plan was die 6de ronde te doen, wist dat hij voor het originele plan (5 ronden dus) underfueled was, maar Red Bull had hem eerder moeten laten weten dat hij tekort ging komen...

toch nog altijd een klein kind soms.
 
W-Series op sterven na dood, deze week moet beslist worden of de laatste 2 races nog door kunnen gaan.
Blijkbaar is een hoop vrouwen tegen elkaar laten racen toch niet zó commercieel interessant.
Wees nu eerlijk, zijn ze niet allemaal zo?
Lewis had het ineens weer over amazing crowd en I’m blessed
da's toch iets anders? da's een promo-praatje.
bij Max is het als het fout loopt altijd een ander zijn fout, maar zelf gaat hij geen moeite doen om situaties te verbeteren. da's de indruk die ik van hem heb. Hij ziet zijn job puur als de snelste op de baan zijn, de rest is de verantwoordelijkheid van het team. zoals vandaag: hij had dat perfect zélf kunnen inschatten, maar het team is in fout, en krijgt de volle lading.
 
Dit doodzonde voor die vrouwen want er zitten er wel een paar bij met talent. Maar de uitvoering van de Wseries was echt slecht. Dat de Wseries op sterven na dood is komt door dat er een deal met een grote Amerikaanse investeerder uiteindelijk niet is door gegaan.
 
Het feit dat de W-series al niet te zien is op F1TV doet bij mij al enorm de wenkbrauwen fronsen.
 
allez, 't is weer allemaal het team hun fout hoor.
Verstappen wist dat hij niet van plan was die 6de ronde te doen, wist dat hij voor het originele plan (5 ronden dus) underfueled was, maar Red Bull had hem eerder moeten laten weten dat hij tekort ging komen...

toch nog altijd een klein kind soms.

Ik weet niet. Is het niet de job van de ingenieur om mee te helpen door te zeggen bij de start van de 5de ronde: Last possibility because of fuel en na zijn 5de ronde direct zeggen. "Niet mogelijk" in plaats van hem nog een 80% van een lap op quali-modus te laten rijden en dan pas beginnen roepen "box box".

Wel een reden waarom ze radio hebben en een hele team hebben aan de pitwall :p.
 
Ik weet niet. Is het niet de job van de ingenieur om mee te helpen door te zeggen bij de start van de 5de ronde: Last possibility because of fuel en na zijn 5de ronde direct zeggen. "Niet mogelijk" in plaats van hem nog een 80% van een lap op quali-modus te laten rijden en dan pas beginnen roepen "box box".

Wel een reden waarom ze radio hebben en een hele team hebben aan de pitwall :p.
Ik begreep van Marc priestley dat de coureur vaak niet op voorhand weet hoeveel brandstof ze meehebben, en al zeker niet in natte condities.
 
Toch wel? Ale niet live inderdaad. Maar achteraf staat er toch een ruime samenvatting op f1tv.
Nu ge het zegt ben ik eens gaan zoeken. En Idd, die samenvattingen staan op F1tv. Maar ergens helemaal onderaan of als je zoekt. Ik heb nog nooit zo'n samenvatting zien opduiken tussen de nieuwe video's alleszins.

Zonder live coverage is zoiets gedoemd om te vergaan eigenlijk. Het enige dat ik van de W-series heb gezien is wanneer ze eens een piloot uitnodigen in de F1-shows. Zoals gisteren Kimilainen. En Chadwick hebben ze ook al vaak uitgenodigd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan