FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkele jaren terug reed Hulkenbergh eens met een Force India.
Toen lieten ze die zijn radio-chat horen naar zijn engineer met een schat aan waardevolle informatie. En dan was dat nog maar vanuit de auto.


Daarna is ForceIndia serieus omhoog gegaan, volgens ForceIndia dankzij de feedback van Hulkenbergh.
Dat gaan ze bij F2 en FE piloten wel wat missen. Denk dat ze hun les hebben geleerd na Schumacher/Mazepin daar als 2 rookies te plaatsen.
Als je in het begin van het seizoen zag hoeveel sneller Magnussen was, dan stelde ik mij toch vragen hoe slecht die Haas het seizoen ervoor echt was.
 
Geruchten gaan dat de Vries getekend zou hebben bij Alphatauri. Als je zo iemand in je auto zet dan vraag ik mij de waarde af van opleidingsteam te zijn. Nou ja het is nu ook wel dat zo dat ze niet bepaald veel klaar staan hebben dat Red Bull junior programma.
 

Kalender voor 2023.
Leuk dat de F1 het voorprogramma van de 24u van Spa komt doen.
 

Kalender voor 2023.
Leuk dat de F1 het voorprogramma van de 24u van Spa komt doen.
24h zijn al verzet naar 1-2 Juli.
De rest van hun kalender hebben ze ook moeten aanpassen.
All hail King F1:bow:
 
Moet toch zijn dat Gasly vertrekt en ze er geen 2 totaal nieuwe willen zetten. Na vorig jaar kon ik het nog begrijpen, maar Tsunoda is dit jaar toch ferm door het ijs gezakt. Er zijn er die pak beter zijn dan hem om zijn plek te rechtvaardigen. Of het moet zijn dat de commerciële aspecten in Japan de doorslag geven.
 
Tsunoda bevestigd voor 2023 bij AT.
De eerste japanner dat ik eigenlijk niet moet. Normaal is ne japanner steeds “composed”

Yuki is echt zo een klein kind als ge hem bezig hoort. Een klein heethoofdje.

Kdenk dat ze bij Red Bull weinig ander opties hebben in de feeder klasses.

On another note: Het liefst zie ik Schumacher bevestigd worden. Wel sympathie voor hem :Sad:
 
De eerste japanner dat ik eigenlijk niet moet. Normaal is ne japanner steeds “composed”
Idem. Ik ben altijd wel voor Japanners.
Ik denk wel niet dat 'composed' het juiste woord is als ge naar Sato of Kobayashi kijkt?

Maar den deze is echt een klein kind...
 
Tsunoda moet ik ook niet... Die is een kleuter, ziet er uit als een kleuter en praat als ne kleuter... En presteren tjah, af en toe eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan