Noem één F1 piloot die heilig is.Meest clean?
Oké, een heel pak properder dan Verstappen, maar zeker niet heilig. Ik denk dat Albon bv. er anders over denkt.
Vandoorne telt niet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem één F1 piloot die heilig is.Meest clean?
Oké, een heel pak properder dan Verstappen, maar zeker niet heilig. Ik denk dat Albon bv. er anders over denkt.

Na wat ik vorig weekend allemaal heb zien gebeuren kan dit er nog wel bij...Pirelli die niet geïnformeerd werd over de kerbs dit weekend en afkomt met de zachtste banden.
Gaat weer wat geven lol.
Zoiets kan toch niet op dit niveau?
Ik vind het raar dat dit nog allemaal 'manueel' dient te gebeuren. Heeft die simulator geen bot mode waarin ze 10tallen strategieën, afstellingen, rijgedrag,... in 1 minuut kunnen laten uitdraaien.Fragment uit een interview met Vandoorne dat ik wel interessant vond omdat het zowel meer inkijk geeft op zijn rol bij Mercedes, als zijn interactie met Hamilton:
Wat houdt je rol als invaller in het F1-team precies in?
<<Eigenlijk verdeel ik het werk met Nyck de Vries: elk de helft van het seizoen — in Abu Dhabi is hij trouwens 'van dienst'. Dat houdt in dat ik paraat ben om in te vallen als er iets met Bottas of Hamilton gebeurt. Maar ook beschikbaar zijn voor de ingenieurs in Engeland, waar het F1-team gevestigd is. Daar zit ik dan in de simulator om het weekend voor te bereiden, maar ook tijdens het raceweekend zelf. Vooral de vrijdag is er veel werk, na de tweede vrije training. Dan moet ik allerlei nieuwe oplossingen voor de afstelling van de auto uitproberen, zodat de ingenieurs op het circuit tegen de zaterdagochtend de nodige informatie hebben om de auto van Hamilton en
Bottas definitief klaar te stomen voor kwalificaties en race. Soms is dat een serieuze waslijst aan dingen die ik moet uitproberen, en ben ik daar tot een stuk in de nacht zoet mee.>>
Vraagt Hamilton je soms rechtstreeks om feedback?
<<Nu je het zegt, het valt op dat hij me dit seizoen veel vaker belt. Vroeger was Lewis niet echt geïnteresseerd in die simulator, maar nu bestookt hij me met vragen over de afstellingen die ik uitprobeer. En tussen de races door zit hij zelf ook veel vaker in de simulator dan we van hem gewoon waren. Alsof hij dit seizoen extra gemotiveerd is. Nog veel gedrevener dan vroeger. Ik denk dat die achtste wereldtitel voor hem echt wel belangrijker dan ooit is...>>
Dat zou ik ook beginnen denken.Ik vind het raar dat dit nog allemaal 'manueel' dient te gebeuren. Heeft die simulator geen bot mode waarin ze 10tallen strategieën, afstellingen, rijgedrag,... in 1 minuut kunnen laten uitdraaien.
the-race.com
nl.motorsport.com
En als het Perez is (of vice versa Bottas)?en dan komt de FIA met het volgende
![]()
FIA waarschuwt: Mogelijk puntenaftrek voor onsportief gedrag
Als de FIA meent dat coureurs onsportief gedrag vertonen in de titelstrijd, kunnen zij daar in principe een aftrek van punten voor krijgen.nl.motorsport.com

haha ja, ik lees die titel nu ook. Sporza van weleer is het niet meer, zeker hun FBVooral belachelijk dat Sporza een artikel kopt met "De vraag van 1 miljoen: moet Max Verstappen straks Lewis Hamilton gewoon van de baan rammen?". Neen, natuurlijk niet he Sporza, dat noemen ze wel eens "onsportief gedrag" en jullie zouden als sportjournalisten zelfs die vraag niet moeten stellen.
Goh, de regulations zijn weer wat vaag. Het zou zomaar kunnen dat het team dan een straf zou kunnen krijgen, ofzo, Wat was destijds met Renault in Singapore?.En als het Perez is (of vice versa Bottas)?
nl.motorsport.com