FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Belgische media gaan plots uitvoerig over F1 schrijven, toevallig nu er een "Belg" WK kan worden. Ze hadden beter in de tijd een beetje meer over Stoffel geschreven, dan hadden we misschien nog een echte Belg in de F1 gehad.

Ik heb heel het seizoen vooral gewild dat Verstappen eindelijk de streak van Hamilton/Mercedes zou gaan verbreken. Maar nu naar het einde toe heeft Hamilton me toch terug wat naar zijn kant weten te trekken. Aan 't begin van 't seizoen had ik dit nooit kunnen zeggen: Van mij mag Hamilton zijn 8ste binnenhalen morgen en ik zou het nog geweldig vinden ook.

Hetzelfde geldt nog steeds voor Max hoor. Maar vooral in Jeddah heeft hij het in mijn ogen wat uitgehangen, itt een Hamilton die nooit de focus verloor.

Ze hebben beide geniale maar ook zwakkere momenten gehad in de loop van 't seizoen. Geen van de 2 is heilig. Hoe het morgen zal verlopen is dus totaal onvoorspelbaar.

Maar als ik een naam moet noemen: Hamilton.
Hij lijkt mentaal op de juiste plek te zitten en heeft véél meer ervaring met beslissende races. Ik zie 'm niet meer makkelijk verrast worden door Max.
Daarbij kan hij rekenen op een best wel sterke Bottas die al duidelijk heeft gemaakt dat hij 100% Lewis zal steunen. Perez zal dat ook wel doen, maar lijkt me minder vaak in nuttige posities te zitten.

Maar ja, 't kan ook in bocht 1 al beslist worden :unsure:

wilde voorspelling:

beide heren maken er zo'n zootje van, dat FIA beslist ze alletwee uit het kampioenschap te schrappen.
Bottas kampioen!

Ze hebben bij een Hamilton vandaag een nieuwere motor ingelegd dan die van gisteren. dus eentje die al gebruikt is, maar een pak minder kilometers heeft.

Zou je nu zelf willen dat ze het kampioenschap zo gaan beslissen? Laat ze het tijdens de quali en de race maar uitvechten.

Belgische media gaan plots uitvoerig over F1 schrijven, toevallig nu er een "Belg" WK kan worden. Ze hadden beter in de tijd een beetje meer over Stoffel geschreven, dan hadden we misschien nog een echte Belg in de F1 gehad.
Haha de Stoffel. Viel ook niet veel over te schrijven :D
Ik was/ben ook fan (want Belg), maar hij was gewoon ondermaats voor de F1.
Norris kwam in z'n plaats. Als ik Mclaren was had ik exact hetzelfde gedaan.

Laatst bewerkt:

Bwah, toch niet meer dan anders? Denk eerder omdat het eindelijk gaat over een spannend kampioenschap tussen twee rijders die heel het seizoen met mekaar duelleerden. Iets waar we al jaren zaten op te wachten.

Dit zal de best bekeken evenement zijn van dit weekend wereldwijd. Ik zou het juist vreemd vinden dat er niets over in de Belgische media zou verschijnen.

En over vandoorne viel er echt niet teveel te vertellen :p. soms was ik zelfs vergeten dat hij meedeed.
De media vergeet wel eens dat er nog twee andere halve Belgen op de grid zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan