M Mefke Well-known member 20 november 2021 #3.681 exCite zei: Die heeft sowieso wel shit met ziin wagen (daardoor ook FP2 gemist). Klik om te vergroten... En FP3 van in de box tot de uitgang van de Pits geraakt.
exCite zei: Die heeft sowieso wel shit met ziin wagen (daardoor ook FP2 gemist). Klik om te vergroten... En FP3 van in de box tot de uitgang van de Pits geraakt.
marcel Well-known member 20 november 2021 #3.683 exCite zei: Die heeft sowieso wel shit met ziin wagen (daardoor ook FP2 gemist). Klik om te vergroten... ja, maar 2.4 seconden? da's meer dan wat er tussen Verstappen en Schumacher zat. bijna een seconde meer.
exCite zei: Die heeft sowieso wel shit met ziin wagen (daardoor ook FP2 gemist). Klik om te vergroten... ja, maar 2.4 seconden? da's meer dan wat er tussen Verstappen en Schumacher zat. bijna een seconde meer.
N nokeyboard Well-known member 20 november 2021 #3.684 exCite zei: Perez Klik om te vergroten... Eindigt 5e en wint DOTD.
Scifo Well-known member 20 november 2021 #3.687 GG Mercedes. Zelfs Hamilton zijn 1ste lap in Q3 was zo slecht in sector 1 en toch nog snelste zijn. -.-
GG Mercedes. Zelfs Hamilton zijn 1ste lap in Q3 was zo slecht in sector 1 en toch nog snelste zijn. -.-
N nokeyboard Well-known member 20 november 2021 #3.688 Dat RBR maar bij Perez een nieuwe motor steekt en die voor de laatste 2 races op loco power zet. Echt niks meer te verliezen bij een DNF. Max grid straf incoming. GG kampioenschap
Dat RBR maar bij Perez een nieuwe motor steekt en die voor de laatste 2 races op loco power zet. Echt niks meer te verliezen bij een DNF. Max grid straf incoming. GG kampioenschap
Scifo Well-known member 20 november 2021 #3.689 nokeyboard zei: Max grid straf incoming. GG kampioenschap Klik om te vergroten... Explain? Niet gelift in Sector 3? Vleugel onreglementair?
nokeyboard zei: Max grid straf incoming. GG kampioenschap Klik om te vergroten... Explain? Niet gelift in Sector 3? Vleugel onreglementair?
N nokeyboard Well-known member 20 november 2021 #3.690 Scifo zei: Explain? Niet gelift in Sector 3? Vleugel onreglementair? Klik om te vergroten... Double waved yellow flags bij Gasly Rechts staat Gasley stil en is er een groen scherm, links double gele vlag. Volgens mij kunnen Bottas en Norris ook wel in de problemen zitten.
Scifo zei: Explain? Niet gelift in Sector 3? Vleugel onreglementair? Klik om te vergroten... Double waved yellow flags bij Gasly Rechts staat Gasley stil en is er een groen scherm, links double gele vlag. Volgens mij kunnen Bottas en Norris ook wel in de problemen zitten.
Scifo Well-known member 20 november 2021 #3.691 nokeyboard zei: Double waved yellow flags bij Gasly Rechts staat Gasley stil en is er een groen scherm, links double gele vlag. Volgens mij kunnen Bottas en Norris ook wel in de problemen zitten. Klik om te vergroten... Vreesde ik ook al voor als ik Verstappen zijn tijd nog zag verbeteren over de finish.
nokeyboard zei: Double waved yellow flags bij Gasly Rechts staat Gasley stil en is er een groen scherm, links double gele vlag. Volgens mij kunnen Bottas en Norris ook wel in de problemen zitten. Klik om te vergroten... Vreesde ik ook al voor als ik Verstappen zijn tijd nog zag verbeteren over de finish.
N nokeyboard Well-known member 20 november 2021 #3.692 Lewis zou niet eens met de engine van vorige week gereden hebben. RIP Max
N nokeyboard Well-known member 20 november 2021 #3.693 Scifo zei: Vreesde ik ook al voor als ik Verstappen zijn tijd nog zag verbeteren over de finish. Klik om te vergroten... Op reddit staat een post met telemetrie : enkel Alonso en Vettel liften.
Scifo zei: Vreesde ik ook al voor als ik Verstappen zijn tijd nog zag verbeteren over de finish. Klik om te vergroten... Op reddit staat een post met telemetrie : enkel Alonso en Vettel liften.
Nesjamag Well-known member 20 november 2021 #3.694 Mogelijk dus Bottas en Norris gridstraf? Was toch overduidelijk dat daar een wagen in problemen was. Ook allemaal stukken op de baan.
Mogelijk dus Bottas en Norris gridstraf? Was toch overduidelijk dat daar een wagen in problemen was. Ook allemaal stukken op de baan.
N nokeyboard Well-known member 20 november 2021 #3.695 Zou Honda bij AT de motor niet op full power gezet hebben om te testen wat ze nog kunnen doen bij Max in de laatste 2 races?
Zou Honda bij AT de motor niet op full power gezet hebben om te testen wat ze nog kunnen doen bij Max in de laatste 2 races?
exCite Supermoderator Crowdfunder FE 20 november 2021 #3.696 Ben wel curieus wanneer we weten of Max een gridstraf krijgt of niet. Waar staat dat te lezen over Lewis zijn motor?
Ben wel curieus wanneer we weten of Max een gridstraf krijgt of niet. Waar staat dat te lezen over Lewis zijn motor?
makila Well-known member Crowdfunder FE 20 november 2021 #3.697 Als ze Verstappen straffen met een gridstraf, dan moet Bottas ook gestraft worden? Die reed toch even hard door?
Als ze Verstappen straffen met een gridstraf, dan moet Bottas ook gestraft worden? Die reed toch even hard door?
B byter Active member 20 november 2021 #3.698 Watch slendis high-tech investigation | Streamable Watch "slendis high-tech investigation" on Streamable. streamable.com Nja... bij Max zag je duidelijk de double waved.
Watch slendis high-tech investigation | Streamable Watch "slendis high-tech investigation" on Streamable. streamable.com Nja... bij Max zag je duidelijk de double waved.
RiCOManiaC Well-known member 20 november 2021 #3.699 exCite zei: Ben wel curieus wanneer we weten of Max een gridstraf krijgt of niet. Waar staat dat te lezen over Lewis zijn motor? Klik om te vergroten... Morgen om 13u.... kut FIA
exCite zei: Ben wel curieus wanneer we weten of Max een gridstraf krijgt of niet. Waar staat dat te lezen over Lewis zijn motor? Klik om te vergroten... Morgen om 13u.... kut FIA
D [DZM]Gorak Active member 20 november 2021 #3.700 tzal wellicht niet bestraft worden tis verstappen en die mag alles van de FIA Bottas en Sainz zouden erook bij zijn. Verstappen naar stewards vanwege negeren gele vlaggen in Q3 De Nederlander moet zich zondag verantwoorden voor het negeren van gele vlaggen tijdens de kwalificatie in Qatar. nl.motorsport.com
tzal wellicht niet bestraft worden tis verstappen en die mag alles van de FIA Bottas en Sainz zouden erook bij zijn. Verstappen naar stewards vanwege negeren gele vlaggen in Q3 De Nederlander moet zich zondag verantwoorden voor het negeren van gele vlaggen tijdens de kwalificatie in Qatar. nl.motorsport.com