Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Britse media (dacht sky) deden ze gisteren na de sprint een analyse waaruit blijkt dat de Merc op de straight even snel accelereert als de Honda (en ook McLaren etc) maar dan ineens een immens gat creëert wat enkel mogelijk moet zijn door de vleugel.Ik ben onder de indruk van de pace van Hamilton van gisteren. Ik denk ook dat ie een goede motor heeft steken. Was gewoon echt snel op de rechte stukken ivm al de rest.
Rijstijl van Hamilton blijft mij steeds verbazen. Lijkt altijd wat te vroeg in te sturen maar door één of andere reden komt die telkens wel goed uit de bocht.
Wolf is een eikel met veel te veel macht en belangen in meerdere teams en rijders.
Met deze wagen kan hij vandaag winnen als er een SC zou zijn. Podium haalt die sowieso.Allemaal goed en wel. Maar ik denk niet dat Hamilton ondanks alle straffen en penalties weinig gaat verliezen tov max deze gp. Ik zie hamilton dit weekend nog winnen zelfs. Die reed gisteren echt fenomenaal. P9 starten, dan is die na 4 ronden al p3 of p4.. en dan undercut.
Max zal straks wel eens gaan kijkenDe vraag is natuurlijk wanneer we iets gaan weten of die vleugel al dan niet legaal is.

Hamilton heeft natuurlijk de beste of één van de beste wagens, maar ik vind hem oneer aandoen als mensen dan zeggen: "Hamilton is ne slechte of middellmatige coureur. Geef hem een gelijkwaardige wagen dan zijn concurrenten en Hamilton wordt nooit wereldkampioen."Wow, Hamilton was behoorlijk indrukwekkend in de sprint. In dat soort situaties wordt het verschil tussen hem en Bottas ook nog eens benadrukt. Als Bottas voor zo'n soortgelijke opdracht staat, hangt hij vaak een halve race vast achter een Aston Martin ofzo.
)Niet elke reply is een rechtstreekse reactie hé. Een reply kan ook gewoon een aanvulling of een vervolg zijn.Ik begrijp niet goed waarom dat een reactie is op mijn post.
er is een afwijking van 0.2mm op die vleugel.De vraag is natuurlijk wanneer we iets gaan weten of die vleugel al dan niet legaal is.
Ik heb het over de klachten die Newey had over die achtervleugel. Die zou al een paar races veel te veel buigen boven 260km/h.er is een afwijking van 0.2mm op die vleugel.
Dat zijn dan ook de goeie die spreken over de achtervleugel van een ander. Maar zoals die achtervleugel van Verstappen aan het flapperen was tijdens de kwalificatie, dat was toch ook iets abnormaal?Ik heb het over de klachten die Newey had over die achtervleugel. Die zou al een paar races veel te veel buigen boven 260km/h.
Dat was alles behalve de bedoeling...Dat zijn dan ook de goeie die spreken over de achtervleugel van een ander. Maar zoals die achtervleugel van Verstappen aan het flapperen was tijdens de kwalificatie, dat was toch ook iets abnormaal?
Marginal gains.Ik heb het over de klachten die Newey had over die achtervleugel. Die zou al een paar races veel te veel buigen boven 260km/h.
Dat kan inderdaad misschien wel kloppen. Newey had voor dit weekend al gezegd dat er zoveel / teveel kracht op die achtervleugel komt dit jaar. Daarom ook die scheurtjes bij Max zijn achtervleugel de laatste tijd.Marginal gains.
Dat is ergens wel slim gezien van Mercedes hé (en ik vermoed dat Red Bull ook wel trukjes toepast). Ik vermoed dat die achtervleugel tijdens de races bij snelheden boven 260km/u te veel buigen. Vermits dit enkel tijdens de races zelf gebeurt bij hoge snelheden is dit onmogelijk of tenminste zéér moeilijk om dit te bewijzen / aan te tonen.
Het risico is dan dat dit mechanisme stuk is waardoor nu tijdens de meeting de achtervleugel bij stilstand, 0,2 mm te veel gebogen staat.