Knarf
Well-known member
Ook superfair gereden van Perez (en wat minder van Lewis).Perez dikke battle met Lewis. Dat kan een kampioenschap bepalende battle geweest zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook superfair gereden van Perez (en wat minder van Lewis).Perez dikke battle met Lewis. Dat kan een kampioenschap bepalende battle geweest zijn.
Wou het hier nog vragen, ma dacht dat dat fout zou zijn van banden team.... in beide gevallen pijnlijk.Vettel op mediums, terwijl het nat ligt... sterke zet van AMR
Dat Ocon zoveel tijd verloor wil nog altijd niet zeggen dat met Lewis hetzelfde zou gebeuren. Toen Lewis binnen ging was er nog altijd niks mis met zijn banden. Mercedes had moeten gokken en op Lewis moeten vertrouwen. Dan zouden ze tenminste nog gevochten hebben voor zijn positie.
Hoe komt het dat daar geen sanctie aan gegeven wordt? Lijkt me toch een gevaarlijke actie aan de ingang van de pit?Was inderdaad wel niet heel fair van Lewis toen hij Perez daar aan de andere kant van dat paaltje duwde. Prachtige race trouwens van Checo.
Hier staan de snelste rondetijden van gisteren:Helemaal niet. Toen Mercedes wilde dat Hamilton pitte waren zijn rondetijden nog altijd vergelijkbaar met degene die al gepit hadden. En zelfs toen hij uiteindelijk de orders kreeg om binnen te komen, verloor hij nog niet veel terrein. Met die nieuwe inters was hij volgens mij niet sneller dan op zijn oude.
Weet ik het. Ik ben geen FIA steward.Hoe komt het dat daar geen sanctie aan gegeven wordt? Lijkt me toch een gevaarlijke actie aan de ingang van de pit?
Alonso zou zeggen omdat Lewis een Brit is.Hoe komt het dat daar geen sanctie aan gegeven wordt? Lijkt me toch een gevaarlijke actie aan de ingang van de pit?
Ik had de indruk dat de banden van Lewis er veel beter uit zagen dan die van Ocon. Maar dat is natuurlijk maar van wat je op tv kan zien. In hoeverre dat effectief klopt is nattevingerwerk.Nu ja, we zullen nooit weten of ie de derde plaats had kunnen houden. Je kan ook niet zomaar vergelijken met Ocon: het is een andere wagen, en bovendien is Hamilton niet alleen een van de snelste rijders, maar ook nog eens een van de beste in bandenmanagement. Al is Ocon daar ook niet slecht in.
Achteraf kan je dat stellen ja, maar op dat moment niet. Nuemand wist op dat moment of het circuit droog genoeg zou worden om met slicks te rijden. De meesten dachten van wel. Vettek, die toch heel vee ervaring heeft, was er zelfs zeker van.
Op een bepaald moment vraagt iemand van AM over de radio aan Vettel of die denkt dat het op een bepaald moment in de race droog genoeg za zijn voor slicks. Deze antwoord kort en bandig : "Yes".Waar haal je dat Vettel er zeker van was? Dat zegt hij nergens. Hij spreekt eerder van een keuze om iets te proberen.
GoeikeOp een bepaald moment vraagt iemand van AM over de radio aan Vettel of die denkt dat het op een bepaald moment in de race droog genoeg za zijn voor slicks. Deze antwoord kort en bandig : "Yes".
Volgens mijn bescheiden mening was Vettel er dus zeker van. Hij us aelf ook overgeschakeld op slicks maar dat was duidelijk veel te vroeg.

Op een bepaald moment vraagt iemand van AM over de radio aan Vettel of die denkt dat het op een bepaald moment in de race droog genoeg za zijn voor slicks. Deze antwoord kort en bandig : "Yes".
Volgens mijn bescheiden mening was Vettel er dus zeker van. Hij us aelf ook overgeschakeld op slicks maar dat was duidelijk veel te vroeg.