FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Russell haalde in zijn kampioenenjaar in F2 wel vlot de titel in een veld met oa Norris & Albon, dus ik schat die wel hoger in dan Norris.

Aan de andere kant haalde Norris 3 opeenvolgende titels in steeds stijgende feeder series, en dat steeds als rookie, om te eindigen met tweede als rookie in F2. Dat is ook iets wat weinigen hebben voorgedaan. Reken ook nog eens in dat Norris bijna 2 jaar jonger is.

Laatst bewerkt:
Ik ben echt wel fan van Norris, die zijn rijstijl en algemene manier van doen spreekt mij ook gewoon aan.
Zoals hier al gezegd rijdt die al zo goed als heel het seizoen gewoon echt steengoed en haalt die volgens mij echt wel het maximum uit die wagen.

ja, die is in reeks 2 eens 2 seconden in de achtergrond in beeld geweest :D

maar als die aangekondigd wordt bij Williams of Alfa ga ik 20 kilo vermageren

Ik denk niet dat het ondenkbaar is :p natuurlijk is Hamilton topklasse, maar ik denk dat hij soms misschien een tikkeltje overschat wordt, en Russell onderschat. In dat opzicht denk ik dat ze dichter bijeen zitten dan sommigen denken. Hamilton zal volgend jaar van zijn consistentie kunnen profiteren, iets waar Russell nog aan moet werken.
Hoe dan ook wordt de perceptie van een rijder zijn kwaliteiten altijd vertekend door de auto waar mee gereden wordt.
Als Russell Hamilton zou afdrogen, zet je hem dus minimum op gelijke hoogte als Verstappen (want die kan Hamilton voorlopig nog niet afdrogen he). Ik denk persoonlijk niet dat Russell al op dat niveau zit. Het verschil zal niet enorm zijn, Maar ik verwacht volgend jaar nog veel podia als volgt:
1) Hamilton/Verstappen
2) Hamilton/Verstappen
3) Russell (en af en toe Norris)

Als Russell Hamilton zou afdrogen, zet je hem dus minimum op gelijke hoogte als Verstappen (want die kan Hamilton voorlopig nog niet afdrogen he). Ik denk persoonlijk niet dat Russell al op dat niveau zit. Het verschil zal niet enorm zijn, Maar ik verwacht volgend jaar nog veel podia als volgt:
1) Hamilton/Verstappen
2) Hamilton/Verstappen
3) Russell (en af en toe Norris)
Dan ga je sowieso al uit van een machtsverhouding tussen de teams in de lijn van de voorbije jaren. Met de nieuwe wagens en regels kan het weer alle kanten op. Ik verwacht ook wel dat Mercedes en Red Bull terug aan de top zullen staan, maar het is toch minder voorspelbaar.

Ik kan gewoon niet goed bedenken wat ze daar doen. Een reserverijder is toch helemaal niet interessant om te interviewen vanuit hun oogpunt. Hoopvol durf ik ook niet zijn. Misschien willen ze slachtoffers van Alonso zijn tirannie interviewen :p

Dan ga je sowieso al uit van een machtsverhouding tussen de teams in de lijn van de voorbije jaren. Met de nieuwe wagens en regels kan het weer alle kanten op. Ik verwacht ook wel dat Mercedes en Red Bull terug aan de top zullen staan, maar het is toch minder voorspelbaar.
mja, maar als je die logica volgt, kan je volgend jaar evengoed een duel tussen de vervanger van Russel en Alonso hebben.

Ik kan gewoon niet goed bedenken wat ze daar doen. Een reserverijder is toch helemaal niet interessant om te interviewen vanuit hun oogpunt. Hoopvol durf ik ook niet zijn. Misschien willen ze slachtoffers van Alonso zijn tirannie interviewen :p
misschien nieuwe reeks rond formule e?

Waar heb je dat trouwens gezien?

Je kan nog een logica voor vinden voor Stoffel bij Williams.
Er is niemand met ervaring meer bij Williams, ik vermoed dat Latifi er niet meer in zit volgend jaar, het moeten Mercedes-mannen zijn,...
Stoffel + een nieuwe rookie of Stof en Nyck de Vries

Ik zou het toch vreemd vinden dat de Vries bij Alfa eindigt terwijl tegelijkertijd Toto blijkbaar Albon niet bij Williams wilt hebben als lid van de Red Bull stal.
Dan zou Ferrari geen probleem hebben met De Vries in een Alfa?

Je kan nog een logica voor vinden voor Stoffel bij Williams.
Er is niemand met ervaring meer bij Williams, ik vermoed dat Latifi er niet meer in zit volgend jaar, het moeten Mercedes-mannen zijn,...
Stoffel + een nieuwe rookie of Stof en Nyck de Vries

Ik zou het toch vreemd vinden dat de Vries bij Alfa eindigt terwijl tegelijkertijd Toto blijkbaar Albon niet bij Williams wilt hebben als lid van de Red Bull stal.
Dan zou Ferrari geen probleem hebben met De Vries in een Alfa?
Stoffel + De Vries bij Williams zie ik toch niet gauw gebeuren. Dacht dat De Vries wel een beetje sponsorgeld op zak heeft, maar Stoffel toch helemaal niks. Latifi zit daar omdat hij geld meebrengt, waarom zouden ze die laten gaan?
Ok, de budget cap maakt paydrivers minder essentieel voor de "kleinere" teams, maar toch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan