Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de parking daarrond.Gaat die racetrack aangelegd worden of is dat in de straten rond dat stadion van Miami?

Die straights zijn precies wel heel lang, en weinig overtake mogelijkheden op eerste zicht? Lijkt me wat te smal bij bepaalde stukken.
.Formula 1 is set to debut the Sprint Qualifying format at three Grands Prix in 2021, following an agreement reached between the FIA, Formula 1 and all 10 teams on the grid – with two European venues and one non-European one set to host the format, with those venues to be announced in due course.

gaat nog leuk worden: na FP1 gaan de wagens al in Parc Fermé. heb op 1 uur uw setup niet in orde, en uw race is al naar de zak.
Tiens, waarom dan nog practice 2 op zaterdag?
laat ons wel wezen: normaliter gaan Red Bull en Mercedes sowieso een boatload meer punten hebben dan de rest he, na 23 GP's. die extra 33 punten die ze hieraan dit jaar kunnen verdienen gaan daar op zich niet zo veel verschil in maken.Maar ze houden wel nog eerst een gewone quali op vrijdag die elke voltijds werkende mens gaat missen, doen dan een korte race waar de topteams een paar extra punten krijgen (het gat met het middenveld was nog niet groot genoeg) en racen dan verder op zondag...
ze mogen wel nog een paar dingen aanpassen aan de remmen en de ophanging, om veiligheidsredenen. als het bvb op vijdag geregend heeft, kan dat wel nuttig zijn.Tiens, waarom dan nog practice 2 op zaterdag?
Ik had eerder het idee, met zo een sprint race wordt er echt geraced, ipv qualification op u eentje.Je mag een wagen nog wel herstellen onder parc fermé, er wordt gewoon streng toegezien dat alles 1 op 1 vervangen wordt.
Dat zal nog wel meevallen denk ik. Op een dag krijgen ze 99% van de gecrashte wagens wel weer in orde. Zelfs als iemand in de training op zaterdagochtend een goei patat heeft is die wagen meestal weer hersteld een paar uur later voor de kwalificaties.Ik had eerder het idee, met zo een sprint race wordt er echt geraced, ipv qualification op u eentje.
Als er eentje gaat crashen is het mogelijks moeilijk om de auto terug goed te krijgen voor zondag. En dat gaat mss ook nog wat met de budget cap te doen krijgen
Ik had eerder het idee, met zo een sprint race wordt er echt geraced, ipv qualification op u eentje.
Als er eentje gaat crashen is het mogelijks moeilijk om de auto terug goed te krijgen voor zondag. En dat gaat mss ook nog wat met de budget cap te doen krijgen
Omdat de eindstand van de sprintrace de grid bepaald van zondags?Wie gaat er nu "racen" tijdens die sprint race? Volgens mij wordt dat gewoon getaffel. Top 3 krijgt punten en de rest niet.
Ga je echt wagen aan een risicovolle inhaalmanoevre om van plaats 6 naar 5 te gaan als je de dag nadien nog een volle race hebt met stilstaande start om echte punten te halen? Ik zie er nog een paar toeren uitsteken om een plaats te verliezen zodat ze niet moeten starten aan de "slechte" kant
Die sprintraces gaan een flop zijn in mijn ogen. Eerste drie rondes beetje actie en dan siesta.
En de kwali's op een werkdag, wie bedenkt er dat nu?
Ik vind het wel moedig dat ze dit durven uit te testen maar het concept lijkt op niks.