Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bottas reed een absolute draak van een race, maar hing achter Stroll wel vast zonder DRS eh. (hoewel ik niet meer weet vanaf welke ronde DRS actief was)Van 9 naar 2 op 30 ronden tijd op een circuit waar een heel weekend van wordt gezegd dat inhalen bijna onmogelijk is?
En dan ook nog eens een fastest lap eruit persen (met hulp van DRS ja).
Toch ook gezien hoe lang Bottas en Perez vast zaten hé...
Iemand anders heeft het ook al gepost.
Bottas 30 ronden en een klets P9 achter Stroll
Lewis 30 ronden en een klets P9>P2. Ondermeer voorbij Stroll. Dat hier dan wordt gedaan alsof dat compleet niks voor stelt...
Hamilton heeft hoerenchance dat ze 10 jaar geleden DRS hebben ingevoerd, da's wel duidelijk.Bottas reed een absolute draak van een race, maar hing achter Stroll wel vast zonder DRS eh. (hoewel ik niet meer weet vanaf welke ronde DRS actief was)
Hamilton zijn p2 wordt hier door sommigen nogal zwart-wit gezien, ofwel "hoerenchance", ofwel "puur talent", maar zoals zo vaak ligt de waarheid natuurlijk in het midden. Natuurlijk heeft die rode vlag zijn race gered, en natuurlijk heeft hij zelf het vuile werk moeten doen om effectief op p2 te geraken. Maar of ik echt onder de indruk ben dat Hamilton McLaren, Aston Martin en Ferrari kon inhalen, en daar heel duidelijk wel DRS voor nodig had... nah.

Van 9 naar 2 op 30 ronden tijd op een circuit waar een heel weekend van wordt gezegd dat inhalen bijna onmogelijk is?
En dan ook nog eens een fastest lap eruit persen (met hulp van DRS ja).
Toch ook gezien hoe lang Bottas en Perez vast zaten hé...
Iemand anders heeft het ook al gepost.
Bottas 30 ronden en een klets P9 achter Stroll
Lewis 30 ronden en een klets P9>P2. Ondermeer voorbij Stroll. Dat hier dan wordt gedaan alsof dat compleet niks voor stelt...
als het allemaal zo simpel is met DRS, waarom zien we dan niet elke ronde 10 inhaalbewegingen?
Natuurlijk hadden Gasley en Perez ook hoerenchance toen ze hun race wonnen. Met een Alpha Tauri en een Racing Point zal je geen race winnen zonder hoerenchance.Ik vind het na zo een prestatie van Lewis nogal kort door de bocht dat het in de eerste plaats hoerenchance is, en dat wat hij daarna toont op het circuit maar bijzaak is. Eén van de sterkste 30 rondes die Lewis ooit heeft laten zien...
Pak dan de overwinningen van Gasly en Perez vorig seizoen ook maar af. Dat kwam ook niet door hun magistrale race, wel door hoerenchance.
Uiteraard komt hij daar goed weg. Net als Max bij zijn schuiver na de pacecar. Hoort er gewoon bij.
Vorige race heeft Lewis ook enkele zeer riskante moves gedaan om voor Max te raken. Toen zijn ze wel gelukt. Hij reed toen een dijk van een race, maar voor hetzelfde geld was het toen ook mislukte.Dat hij in de fout is gegaan daar is toch duidelijk, echter die fout maakt hij niet als die mannen daar niet zijn.
Volgens mij ben jij toch degene die niet leest wat er staat hoor. Jij blijft hier maar rammen op het feit dat lewis zenuwachtig is en fouten maakt en... Ik vraag u daar meerdere voorbeelden van te geven waardoor dat zou blijken. (Je laat toch uitschijnen dat die veel voorvalt) Voor die 2 fases van vandaag geef ik er u 2 van Max van gisteren en vorige wedstrijd. Uw conclusie is nu dat omdat Ham een zelfdzame fout maakt dat hij psychologisch de mindere is van Max.
Ik hoef geen voorbeelden te geven dat Max zenuwachtig zou zijn in de buurt van Lewis, want dat beweer ik ook niet. Ik ben er dan ook zeker van dat geen van de 2 psychologisch of mentaal onderdoet voor de andere. Jij spreekt zelfs over dat Lewis schrik zou hebben van Max. Dat feit vind ik gewoon grote onzin.
Ik vond de move van Russell ook wel OK. 9,5/10 loopt dit goed af.
Als zijn move gelukt was, had hij dik gescoord bij Toto. Nu dus het tegenovergestelde..
Maar vooral: hij gaat wel serieus over de schreef door Bottas als schuldige aan te duiden. Bottas behoudt gewoon zijn rijlijn en laat genoeg ruimte op de baan. Hij zou zich veel beter nederig hebben opgesteld en zich excuseren bij Bottas en Merc.
Bottas had daar natuurlijk nooit mogen zitten. Erg zwak weekend van hem.
Vind ik ook niet. Ik zag foto's passeren waarop de ideale droge lijn goed te zien was. Hoewel Bottas die lijn in het begin nam, gaf hij nadien duidelijk genoeg plaats aan Russell. Foto's zijn wel stilstaande fases, en daar gaat het over milliseconden om te beslissen, maar ondanks dat het als een race incident geklasseerd is, vond ik toch echt Russell in de fout. Ik ben eigenlijk meer verrast door zijn reacties achteraf. Heb soms de indruk dat hij meer bezig is met Mercedes dan met Williams de laatste tijd.
Nja, er is een kleine "twitch" maar er was voldoende plaats. Ik vind het toch niet echt fout van Bottas.
Ja en nee. Hij reageert na de race (na het zien van de beelden) nog altijd zo.Russell zijn reactie had volgens mij dan ook meer te maken met maanden/jarenlange opgekropte frustraties, enerzijds het feit dat hij nu nóg altijd met die Williams moet rijden, en anderzijds dat hij nu eindelijk eens puntjes ging scoren met die auto, en dat terwijl er geen gelukssituaties mee gemoeid waren. Denk dat hij nuchter genoeg is om nu in te zien dat er Bottas weinig te verwijten valt. Maar zijn reactie op het moment zelf, was er wel een beetje over.
Idd, dat was het ergste. Dat je meteen na die crash ff over de rode gaat, tot daar aan toe. Maar in interviews achteraf de focus zo verkeerdelijk op Bottas leggen, had ik nog niet eerder van hem gezien. Veel frustraties blijkbaar.Ja en nee. Hij reageert na de race (na het zien van de beelden) nog altijd zo.

Hij zegt zelfs dat Bottas dat enkel bij hem zou doen.Ik heb de interviews achteraf niet gezien.
Geen goeie punten voor hem als je dan nog zo afgeeft op Bottas.µ
Dat had ik niet verwacht van Russell![]()