FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nu ook niet de grote hamilton fan , maar m kan wel stukske rijden ze . Ben eerder teleurgesteld in vettel. Wat was dat een ramp.

Jawel, maar ik weet gewoon niet wat er in die jaren is gebeurd dat cheaten was. (opnieuw, oprechte vraag)
Haha dan weet je nog niet veel van Ferrari. We hebben 2 seizoenen geleden nogmaals gezien wat er heeft plaatsgevonden. Soit we leven momenteel. Racisme comment hierboven wordt hopelijk door de mods aangepakt!

Haha dan weet je nog niet veel van Ferrari. We hebben 2 seizoenen geleden nogmaals gezien wat er heeft plaatsgevonden. Soit we leven momenteel. Racisme comment hierboven wordt hopelijk door de mods aangepakt!
Nee, klopt, ik weet er inderdaad niet veel van. Daarom wou ik er wel wat van bijleren :tongue:

Had eigelijk niet veel verwachtingen van dit seizoen (zeker omdat 2022 normaal het jaar met de vele veranderingen word)
Maar als de seizoensopener al zo is , is het veelbelovend idd :D
Ferrari / Mclaren gaat ook nog mooi worden .
Denk dat Alpha tauri ook nog wel paar races gaat "stunten" . Tsunoda hoort zeker thuis in de f1.

Had eigelijk niet veel verwachtingen van dit seizoen (zeker omdat 2022 normaal het jaar met de vele veranderingen word)
Maar als de seizoensopener al zo is , is het veelbelovend idd :D
Ferrari / Mclaren gaat ook nog mooi worden .
Denk dat Alpha tauri ook nog wel paar races gaat "stunten" . Tsunoda hoort zeker thuis in de f1.
Ferrari zet alles op 2022 om terug de aansluiting te vinden met de top. Mag volgend jaar voor mij met verschillende teams zijn. Kan maar leuk zijn.

Voor mij had Max die plaats niet moeten teruggeven, Hamilton heeft daar zelf een halve race langer elke ronde afgesneden.

Alle pruime heeft die. Dien gaat zelf veel te breed waardoor dien tijd won.
Werd wel tijd dat die na 5j eens wat tegenstand ga hebben, alleeja, als de volgende races ook zo gaan zijn.
Schumacher en Senna altijd de 2 besten ooit.
Gelukkig heeft Schumacher wel veel tegenstand gehad hè.

Wat hamilton de halve race mag doen, mag verstappen ineens niet meer..

Nuja rijden kan hamilton wel, zo jammer dat die kerel de persoonlijkheid heeft van n zak patatten, wat een kwal..

En dieje mazepin haha, wat n idioot..

Voor mij had Max die plaats niet moeten teruggeven, Hamilton heeft daar zelf een halve race langer elke ronde afgesneden.
Ik dacht gehoord te hebben dat er enkel tijdens de kwalificaties naar de track limits in die bocht gekeken zou worden, maar dat tijdens de wedstrijd het gras de maximum was, dat zijden ze toch op de RTBF.
Daarom dat Hamilton zo verwonderd was toen ze hem daarover briefden, je kon ook horen dat Red Bull dat eerst aankaartte tijdens een radiogesprek met Verstappen.
Toen Max dan tijdens het voorbijsteken met zijn 4 wielen over de curbs ging, dacht ik onmiddellijk: das Karma ;)

Ik dacht gehoord te hebben dat er enkel tijdens de kwalificaties naar de track limits in die bocht gekeken zou worden, maar dat tijdens de wedstrijd het gras de maximum was, dat zijden ze toch op de RTBF.
Daarom dat Hamilton zo verwonderd was toen ze hem daarover briefden, je kon ook horen dat Red Bull dat eerst aankaartte tijdens een radiogesprek met Verstappen.
Toen Max dan tijdens het voorbijsteken met zijn 4 wielen over de curbs ging, dacht ik onmiddellijk: das Karma ;)
Tijdens de race: geen track limits, tenzij je er een voordeel uit haalt.

Wat een regel ook...

Overwinning cadeau is er nogal over.
Wat Max deed dat mag gewoon niet zonder twijfel.

Wat Lewis deed snap ik niet goed. Daar door het vuil over de curb... Kan toch niet goed zijn?

Mooie race. Vooraf zou ik geld gezet hebben op Max. Mercedes lijkt sterker van verwacht. Knap ingegrepen van de pitwall van RedBull op't laatste. Ze hebben erger (zoals US GP in 2017) voorkomen.

Ik denk dat we wel een beter kampioenschapsseizoen gaan meemaken dan de afgelopen jaren. Misschien ook nog interessante races, maar ik verwacht max toch vaker bovenaan nu.

Alpine ferm teleurstellend. Ik zou die Abiteboul op een kanon willen zetten, dat team heeft nu eens geen progressie gemaakt door de jaren. Blijkbaar werden ze al die tijd door hun uitstekende piloten rechtstaande gehouden. Zucht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan