FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen Lewis in Silverstone heel zijn wagen kon repareren en verse banden laten monteren hoorde ik niemand hier zeggen schandalig maar nu oooooooooo.

HAHAHAHAHAHAH

Mja, Hamilton lijkt sneller.
Maar Max zal hem er gewoon af rammen natuurlijk als hij er voorbij probeert te gaan.
Het is niet alsof ze Verstappen daar penalties voor geven.

Toen Lewis in Silverstone heel zijn wagen kon repareren en verse banden laten monteren hoorde ik niemand hier zeggen schandalig maar nu oooooooooo.

HAHAHAHAHAHAH
Schade repareren is anders dan nieuwe banden.
Schade is gevaarlijk.

Mja, Hamilton lijkt sneller.
Maar Max zal hem er gewoon af rammen natuurlijk als hij er voorbij probeert te gaan.
Het is niet alsof ze Verstappen daar penalties voor geven.

Schade repareren is anders dan nieuwe banden.
Schade is gevaarlijk.
Allé ze, de vooroordelen kunnen weer beginnen...

Dat reglement moeten ze toch aanpassen zenne. Klopt niet dat er aan de wagens gewerkt of gewisseld mag worden. Bandenwarmers erop en klaar. Competitievervalsing

in Silverstone was er een reden voor een rode vlag. hier niet. zo gaan we naar een sport waar élke crash een rode vlag gaat geven

serieus? niemand heeft iets gezegd? t was hier een hele week gezaag. zelfs met het feit dat het meest gezaagd werd over wie in fout was, werd er nog overdreven gezaagd over die banden)-wissel en reparatie

Sowieso verdient Bottas wel een straf. Die liet een te grote gap tijdens de safety car.

HAHAHA RED FLAG.
Hoe groot was die gap dan ? Ik denk dat Max serieus aan't overdrijven was. Bottas nog altijd op 3 en er waren er nog die niet gepit hebben. Zo groiot was die gap dus helemaal niet.

in Silverstone was er een reden voor een rode vlag. hier niet. zo gaan we naar een sport waar élke crash een rode vlag gaat geven

Dus er mag een dode vallen waar MSC net gecrashed is zolang Lewis maar WK wordt?

Oké ik val hier bijna van mijn stoel van je stelling... Te triest voor woorden dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan