FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, Hamilton lijkt sneller.
Maar Max zal hem er gewoon af rammen natuurlijk als hij er voorbij probeert te gaan.
Het is niet alsof ze Verstappen daar penalties voor geven.

Schade repareren is anders dan nieuwe banden.
Schade is gevaarlijk.
Pfff, ma gij kunt een stukske zeuren. Ge zou nie misstaan in een f1 bolide, die neuten al even hard.

Als je weet dat daar al meermaals high speed crashes zijn geweest toch niet zo gek dat ze finaal zeker willen zijn dat de barrier in orde is…

Lucky voor Verstappen, maar goed, dat gaat toch in beide richtingen doorheen een seizoen.

Karma voor Silverstone Lewis...
Net als in Silverstone ne schone cadeau voor Max. Daar deed Lewis niks mis. Max reed naar de apex alsof Lewis er niet was e Lewis kreeg de straf. Dat klopte voor geen meter. En hier krijgt Max de leiding cadeau van de FIA. Proper. Ge moet geen raketgeleerde zijn om te zien aan wiens kant de FIA staat.

Dit is gewoon competitie vervalsing . Gelijk wie in het voordeel of nadeel was/is. De FIA had direct rode vlag moeten doen of gewoon achter de safety car blijven rijden.

Vond het al raar dat ze Max niet hebben laten pitten. Waarschijnlijk vergezocht maar zou er niet van verschieten dat ze getipt waren dat er bij zo een situatie red flag zou komen. Anders wel serieuze blunder om Max niet binnen te roepen. In F1 kan alles…

_Pe_, de (MA)FIA staat al jaren aan de kant van Mercedes en Lewis hoor, F1 is meer een Britse aangelegenheid geworden waar kost voor kost Lewis zijn 8e moet halen voor the goat te zijn. Dat is iets wat de neutrale toeschouwer al jaren te zijn krijgt en beu is.

Hoe groot was die gap dan ? Ik denk dat Max serieus aan't overdrijven was. Bottas nog altijd op 3 en er waren er nog die niet gepit hebben. Zo groiot was die gap dus helemaal niet.

De gap was 2.5 sec en ging richting de 9 sec blijkbaar.
Maar om eerlijk te zijn deze info komt van Reddit en heb ik niet zelf opgezocht.

Dit is gewoon competitie vervalsing . Gelijk wie in het voordeel of nadeel was/is. De FIA had direct rode vlag moeten doen of gewoon achter de safety car blijven rijden.
Dat gokken voor een rode vlag van RB is toch een serieus risico

_Pe_, de (MA)FIA staat al jaren aan de kant van Mercedes en Lewis hoor, F1 is meer een Britse aangelegenheid geworden waar kost voor kost Lewis zijn 8e moet halen voor the goat te zijn. Dat is iets wat de neutrale toeschouwer al jaren te zijn krijgt en beu is.
Dit soort onzin kunnen we hier wel missen mijn gedacht....

Vond het al raar dat ze Max niet hebben laten pitten. Waarschijnlijk vergezocht maar zou er niet van verschieten dat ze getipt waren dat er bij zo een situatie red flag zou komen. Anders wel serieuze blunder om Max niet binnen te roepen. In F1 kan alles…

Waarom blunder? Ik denk dat Red Bulls idee eerder was om op zijn minst op een verschillende strategie te staan en te hopen op een latere safety car.

Met pitten en hards ging het sowieso plaats 3 zonder hoop op meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan