Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze hadden tijdens de uitzending al gezegd “No further action”, dus ik vermoed van niet. Maar wel vreemd, hij reed daar net Kimi niet keihard de muur in...
Zalige quali wel, topduel tussen Hamilton en Verstappen. Dat belooft voor de race morgen
Dit circuit is gewoon geschift het zou me sterk verwonderen als we morgen geen megaklapper zien .
Hopelijk is de versnellingsbak van verstappen niet geraakt was een behoorlijke tik
Ze hadden tijdens de uitzending al gezegd “No further action”, dus ik vermoed van niet. Maar wel vreemd, hij reed daar net Kimi niet keihard de muur in...
Zalige quali wel, topduel tussen Hamilton en Verstappen. Dat belooft voor de race morgen
Ik zal nooit in de situatie zitten dat ik een F1 zitje moet opgeven lol. Dat klopt. Maar ik denk dat iedereen in zijn leven soms wel iets opgeeft omdat hij zich niet goed voelt met de situatie.
Klopt, ik heb ook wel eens een big mac ingeruild voor een slaatje omdat ik mij niet goed voelde bij mij huidige situatie.
In all seriousness, Ik en 99% van al de rest zal nooit in zulke (of 1 dat nog maar in de buurt komt) zitten. Kijk maar naar al die knielende voetballers. Die staan ook gewoon allemaal volgend jaar op het WK te voetballen. Sta mij dan vrij om niet te geloven dat jij (of iemand anders) zou weigeren om te racen in een bepaald land als de stakes zo hoog zijn.
Wat een zot circuit zeg, ziet er toch heel spectaculair uit hoe ze daarover vliegen. Zeker Max in dat laatste rondje, echt geschift en er net over op het einde.
Morgen belooft spectaculair te worden, maar ik vrees toch voor veel SC's.
Het wordt epic morgen, denk ik. Beste qualy van het seizoen ook, met voorsprong. Circuit ook echt loco, maar als er eens iets fout gaat gaan zal het wel eens echt serieus fout kunnen gaan.
ik vond toch niet dat het easy was voor Merc. als Max zijn crash niet had, stond die gewoon op pole. en misschien moest Merc dan niet voluit, maar ze hadden er toch meer moeite mee dan verwacht